رشد صد درصدی ورزش پاکدشت در سال 96

پاکدشت ( پانا) - مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت گفت: سال 96 را سالی پایه برای ورزش این شهرستان قرار دادیم و خوشبختانه امروز که به پایان سال نزدیک شده ایم شور و نشاط جامعه ورزش شهرستان بیانگر موفقیت آمیز بودن برنامه های ورزشی در همه سطوح بوده است.

کد مطلب: ۸۰۷۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رشد صد درصدی ورزش پاکدشت در سال 96

به گزارش پانا شهرستان های تهران، حسین طالقانی مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در تشریح رشد صد در صدی ورزش در این شهرستان افزود: من از اوایل سالجاری مسئولیت ورزش و جوانان این شهرستان را پذیرفتم و از آنجا که زادگاه من همین شهر بوده و در اینجا بزرگ شده ام به تمامی زیر و بم ورزش پاکدشت آشنا هستم و براساس همین آشنایی از همان روز اول خوشبختانه با همکاری سایر نهادها یک نقشه راه ترسیم کردیم و الان خیلی جلوتر از برنامه ها داریم حرکت می کنیم.

طالقانی با بیان اینکه پاکدشت شهری مهاجر پذیر و پرجمعیت با بافت سنتی و مدرن همراه با اقوام و فرهنگ های مختلف است گفت: ورزش در این شهر پتانسیل بالایی دارد به طوری که امسال در بین شهرستانهای استان تهران رتبه برترین ها را در جمع بندی مدالها کسب کردیم.

داور سابق بین المللی فوتبال ایران اضافه کرد: درپاکدشت نزدیک به ده هزار نفر ورزشکار بیمه شده داریم و این به نسبت سال گذشته رشدی صد در صدی را نشان می دهد ، سال 95 حدود 5 هزار نفر ورزشکاربیمه شده داشتیم و امسال این رقم به ده هزار نفر رسیده است که البته خیلی آمار پایینی است اما رشد امسال نشان می دهد که ظرفیت رشد چند برابری را در سالهای آتی داریم.

وی به سرانه قهرمانی پاکدشت اشاره کرد و گفت: مبنای کار ورزش در استان تهران هر ساله مسابقاتی است که با محوریت اداره کل استان برگزار می شود و امسال هم المپیاد آینده سازان در رده نوجوانان و جوانان با رویکرد بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو را داشتیم که نتایج بدست آمده ورزشکاران پاکدشت فراتر از حد انتظار بود. با توجه به اینکه ورزشکاران پاکدشت سال 95 در المپیاد شرکت نکرده بودند و من هم زمانی امسال مسئولیت اداره را پذیرفتم که نامه المپیاد آمده بود و خوردیم به ماه مبارک رمضان با این وجود تاکید داشتم که حتما باید در المپیاد حضور پیدا کنیم و اصلا هم به نتیجه کاری نداشته باشیم.

طالقانی گفت: المپیاد در دو مرحله برگزار شد که درمرحله نخست 140 مدال کسب کردیم اما در مرحله دوم یا مرحله نهائی که سراسری بود و برترین های همه مناطق و حوزه ها و شهرستانها حضور داشتند با کسب 38 مدال که 7مدال آن طلا بود در بین شهرستانهای استان توانستیم رده دوم مدالها را کسب کنیم و اگر مرغوبیت مدال را محاسبه نکنیم اول هستیم با این وجود حرکتی فراتر از حد انتظار بود.

وی در پایان گفت: انشالله سال آتی با افتتاح ورزرشگاه سه هزار نفری و توسعه ورزش همگانی با مشارکت همه نهادها از جمله آموزش پرورش، بسیج ، شهرداری ، فرمانداری و همه بخش های مسئول بتوانیم گام های موثرتری برای ورزش شهرستان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار