مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: استفاده از ظرفیت عظیم بانوان، لازمه تحقق اهداف آموزش وپرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان استفاده از ظرفیت عظیم بانوان را لازمه تحقق اهداف آموزش وپرورش دانست.

کد مطلب: ۸۰۶۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: استفاده از ظرفیت عظیم بانوان، لازمه تحقق اهداف آموزش وپرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، محمد دستورانی در جشن میلاد حضرت زهرا(س) وبزرگداشت مقام مادر وروز زن با عنوان همایش یاس مهربانی در شهرستان سرخه با اشاره به مصادیق و ویژگی‌های حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)بزرگ معلم عقل، ایمان، عاطفه و ولایت مداری بود.

وی با بیان اینکه شخصیت وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از ایمان ویقین بود افزود: شخصیت ایشان موازنه عاطفه و عقل در اوج خودش بوده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان در ادامه با اشاره به نقش والای زن درجامعه تصریح کرد: از روایات چنین به دست می‌آید که زن مخلوقی است که خدای تعالی بُعد مُلکی و بُعد ملکوتی بسیار زیبا و با ارزش برایش مقدر فرموده است.

محمد دستورانی خاطرنشان کرد: بُعد مُلکی شما یعنی نهایت لطافت، زیبایی، عاطفه و محبت که موجب آرامش زندگی می‌شود که حتی خداوند نیز اشاره کرده است که یکی از مظاهر آرامش در دنیا وجود زن است.

وی با تاکید بر اهمیت بعد ملکوتی زن خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله شخصیت وجودی زن را از نظر بعد ملکوتی در ردیف نماز جای می‌دهد؛ چون همان گونه که نماز از نظر معنوی، بشر را به معراج می‌برد و به نهایت قرب ذات اقدس الهی می‌رساند، زن های خوب نیز این گونه‌اند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان در پایان اذعان کرد: هنر شما بانوان باید کشف بعد ملکی و ملکوتی واستفاده از ظرفیت عظیم خود در جهت تربیت و پرورش دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار