با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صورت گرفت:

آغاز به کار سامانه صدور مجوز الکترونیکی مدارس و مراکز غیردولتی استان سمنان

سمنان (پانا) - سامانه‌ صدور مجوز الکترونیکی مدارس و مراکز غیردولتی صبح امروز هم زمان با برگزاری دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی استان سمنان با حضور جناب آقای دستورانی مدیرکل آموزش پرورش استان در سالن جلسات اداره کل آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار سامانه صدور مجوز الکترونیکی مدارس و مراکز غیردولتی استان سمنان

محمد دستورانی با اشاره به توجه دولت دوازدهم به گسترش دولت الکترونیک و پیگیری و تایید استقرار میز خدمت در ادارات به منظور تکریم اربایب رجوع و تسهیل فرآیند کار، گفت: راه اندازی سامانه صدور مجوز الکترونیکی مدارس و مراکز غیردولتی توسط وزارت متبوع گامی موثر در راستای تحقق حقوق شهروندی است.

وی با اشاره به مصوبه شورای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی بیان کرد: صدور مجوز تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی به شهرستان و مناطق تفویض اختیار گردیده و متقاضیان می باید با ورود به سایت مشارکت ها www.mosharekatha.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی مجوز تاسیس و راه اندازی اقدام نمایند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از راه‌اندازی 5 سامانه الکترونیکی دیگر در وب سایت www.mosharekatha.ir خبر داد و تصریح کرد: سامانه های نظارت بر شهریه در مدارس غیردولتی، رسیدگی به شکایات، خرید خدمات آموزشی و صدور مجوز الکترونیکی از جمله سامانه‌هایی هستند که در این سایت فعال شده‌اند.

دستورانی تاکید کرد: مجوز تاسیس با درنظر گرفتن شرایط متقاضی صادر و مجوز راه اندازی به تعداد ظرفیت اعلام شده از سوی مناطق و نواحی صادر می گردد و تمام مراحل اداری مربوط به صدور مجوز تاسیس در شهرستان ها و مناطق انجام می پذیرد.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی نیز در این نشست با اشاره به مواد 25 و 26 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی خاطرنشان کرد: تقویت نظارت بر حقوق و مزایا ی نیروهای آزاد، بیمه، اخذ شهریه و هدفمندکردن بازرسی‌ها از جمله مواردی است که با تشکیل کارگروهی متشکل از اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، اداره ارزیابی، اداره حقوقی، نماینده شورای موسسان مدارس و مراکز استان نظارت و بررسی بر عملکرد موسسین مدارس و مراکز در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار