رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

رونمایی از «سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی» گام مهم استان تهران در تسهیل امور است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم رونمایی از سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی استان تهران تاکید کرد طراحی سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی کار بسیار مهمی بود که از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران پیگیری و به نتیجه رسید.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از «سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی» گام مهم استان تهران در تسهیل امور است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، مهراله رخشانی‌مهر گفت: یکی از مطالبات جدی در حوزه مشارکت‌های مردمی در مجموعه آموزش و پرورش، موضوع مدارس غیردولتی است که با اجرایی شدن این سامانه در استان تهران، گامی مهم برداشته شد و به زودی در سراسر کشور هم اتفاق خواهد افتاد.

رخشانی‌مهر با اشاره به اقدامات مهمی که در سال 1398 در حوزه مدارس غیردولتی رخ داد، گفت: آیین نامه مدارس غیردولتی در سال گذشته از سوی هیأت وزیران به تصویب رسید و پس از آن نیز دستورالعمل اجرایی این آیین نامه تدوین و ابلاغ شده است که یه اتفاق خوب و مهم در بخش غیردولتی و صدور مجوز این مدارس خواهد بود.

وی ادامه داد: تصویب و ابلاغ آیین نامه و دستورالعمل مدارس غیردولتی کار نوسازی مدارس را در رسیدگی به امور صدور و تمدید مجوز مدارس غیردولتی تسهیل کرده است که با راه‌اندازی این سامانه هم این امور بسیار روان‌تر پیگیری خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: باید شرایط ایمنی در مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس سند زیرنظام فضا، تجهیزات و فناوری در مجموعه وزارت آموزش و پرورش به صورت کامل اجرایی شود، و در این راستا با استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی 50 هزار کلاس درس دولتی کشور باعث برچیده شدن بخاری‌های غیراستاندارد شدیم و همزمان نیز از مدارس غیردولتی خواستیم که سیستم‌های گرمایشی غیراستاندارد خود را اصلاح و انجام این امور را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه با سامانه مذکور در صدور مجوز مدارس غیردولتی تسریع خواهد شد، گفت: در این راستا از زحمات شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران برای عملیاتی کردن این سامانه تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار