معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران:

تقویت بنیه دینی و بنیان های خانواده راه موثر در کاهش آسیب های اجتماعی

تهران (پانا) - دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 96 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سالن همایش آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۰۶۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بنیه دینی و بنیان های خانواده راه موثر در کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه سرعت آسیب های اجتماعی از عملکرد ما تندتر است ،تاکید کرد:باید در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات بیشتر و تاثیرگذارتری صورت پذیرد.

حسن بیگی ، حفظ و تقویت بنیان های خانواده را یکی از مهمترین راه های کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: آگاهی بخشی به دانش آموزان و والدین آنها در راستای حفظ بنیان خانواده از کارهای جدی است که باید در این زمینه صورت پذیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: باید در برنامه ریزی ها به سمت و سوی تقویت بنیه دینی دانش آموزان برویم تا بتوانیم آنها را در برابر خطرات آسیب ها محافظت کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی همچون حلقه های زنجیر به هم پیوسته می باشند که اگر به درستی آنها را مهار نکنیم با مشکلات جدی روبرو می شویم و از این رو باید کار علمی و مدیریتی در این راستا صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار