مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران:

پوشش 70 هزار نفری اولیای دانش آموزان در کارگاه های آموزش مهارت های زندگی

تهران (پانا) - دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 96 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سالن همایش آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۰۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پوشش 70 هزار نفری اولیای دانش آموزان در کارگاه های آموزش مهارت های زندگی

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران ، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اهمیت مبحث آسیب های اجتماعی در استان تهران و تهیه نقشه راه در این راستا ، اظهار داشت:شهرستان های استان تهران به دلیل مهاجر پذیری ، حاشیه نشینی و همچنین تنوع قومیتی در معرض آسیب های اجتماعی است که باید توجه جدی در این زمینه صورت گیرد.

فولادوند، با بیان اینکه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان های استان تهران قدمهای مثبتی برداشته شده است ، تاکید کرد: تشکیل کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان و مناطق 21 گانه ، توانمند سازی جامعه هدف شامل اولیا ، دانش آموزان و کارکنان و اجرای طرح مدارس عاری از خطر از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است. مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به توزیع بیش از 6 هزار جلد کتاب و سی دی آموزشی در بین دانش آموزان مدارس شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: چاپ کتاب در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزاری همایش های مبارزه با مواد مخدر ، برگزاری نمایشگاههای سیار در مدارس و توزیع پوستر و بروشورهای آموزشی از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است .

این مقام مسئول برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی ویژه اولیای دانش آموزان را در این استان بسیار ارزنده خواند و افزود: در قالب برگزاری این کارگاهها چیزی در حدود 70 هزار نفر از اولیای دانش آموزان تحت آموزش مهارت های زندگی قرار می گیرند.

فولادوند در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج زندگی سالم و تفکر و اندیشه در مورد راههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله دیگر برنامه هایی است که در راستای سیاست های پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی در این استان در حال پیگیری و اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار