مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد :

شرکت 900 هنرجوی شهرستانهای استان تهران در مرحله تئوری مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش

تهران (پانا) - مرحله تئوری استانی مسابقات علمی کاربردی شهرستانهای استان تهران با شرکت قریب به 900 هنرجوی شاخه کاردانش به شکل هماهنگ استانی و در 21 منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 900 هنرجوی شهرستانهای استان تهران در مرحله تئوری مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: مرحله تئوری استانی مسابقات علمی کاربردی شهرستانهای استان تهران با شرکت قریب به 900 هنرجوی شاخه کاردانش به شکل هماهنگ استانی و در 21 منطقه برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه مرحله تئوری استانی مسابقات علمی کاربردی شهرستانهای استان در 63 رشته و 29 عنوان آزمون برگزار شد ، تصریح کرد:در 42 حوزه ی اجرای آزمون در کلیه مناطق شهرستانهای استان تهران قریب به 900 نفر هنرجوی پایه یازدهم شاخه کاردانش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فولادوند ،ادامه داد: در مرحله عملی استانی این آزمون نیز 200 نفر هنرجوی برگزیده مرحله عملی استانی در دو حوزه اجرای آزمون ،مستقر در ملارد و شهریار به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اهتمام در برگزاری کیفی این قبیل آزمون ها علاوه بر ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان، روحیه کارآفرینی، مهارت آموزی و ابتکار را تقویت خواهد کرد.

گفتنی است، مرحله پایانی و کشوری این دوره ازمسابقات دراردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار