قانون خدمات کشوری در کمیسیون مشترک مجلس بررسی می‌شود

تهران (پانا) - عضو شورای کانون های بازنشستگان کشوری استان تهران گفت قانون خدمات کشوری، اردیبهشت سال آینده در کمیسیون مشترک مجلس بررسی می شود.

کد مطلب: ۸۰۵۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
قانون خدمات کشوری در کمیسیون مشترک مجلس بررسی می‌شود

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، فرامرز میرزایی مقدم در نشست اعضای شورای کانون های بازنشستگان کشوری استان تهران، افزود: ۱۰ نفر از کمیسیون اجتماعی به همراه ۱۳ نفر از دیگر کمیسیون های مجلس شورای اسلامی یک کمیسیون مشترک برای بررسی و رسیدگی به قانون مدیریت خدمات کشوری تشکیل داده اند.

وی بابیان اینکه مهمترین بخش مالی لایحه قانون خدمات کشوری، فصل دهم و بخش حقوق و مزایا است که مربوط به فصل بازنشستگی است، گفت: برای اصلاح این لایحه به توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیاز است تا پس از تصویب آن با تامین اعتبار لازم از سوی دولت اجرا شود.

مقدم تصریح کرد: اجرایی شدن لایحه قانون خدمات کشوری در سال ۹۷ منوط به تصویب آن در مجلس شورای اسلامی است که دولت می تواند آن را عطف به ماسبق کرده و سال آینده اجرایی کند.

وی بیان داشت: قانون خدمات کشوری از سال ۱۳۸۶ تاکنون نزدیک به یک دهه بدون تغییر باقی مانده و تقریبا هر پنج سال یک بار تمدید شده است، این در حالی است که حقوق بازنشستگان متناسب با هزینه معیشت افزایش نیافته و کفاف زندگی آنان را نمی دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار