رئیس کل دادگستری استان گلستان

تدوین برنامه کاهش مرگ و میر موتورسیکلت‌سواران در گلستان

کاهش تصادفات به ویژه مرگ و میر موتورسواران مهمترین اولویت و برنامه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم استان است و در این زمینه برنامه کاهش مرگ و میر موتورسیکلت‌سواران تدوین خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه کاهش مرگ و میر موتورسیکلت‌سواران در گلستان

به گزارش پانا از استان گلستان ، هادی هاشمیان در جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم استان با محور کاهش مرگ و میر موتورسیکلت‌سواران اظهار داشت: مهم‌ترین تمرکز ما برای سال آینده کاهش تصادفات به ویژه مرگ‌و‌میر موتورسواران است .

وی افزود: برای کاهش تصادفات در سال آینده باید از ظرفیت همه دستگاه‌های عضو در استان گلستان استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: یکی از ویژگی‌های آن حضرت صداقت ایشان بود و گوهری که کم رنگ شدن آن به جامعه آسیب وارد می‌‌‌‌‌‌کند.

هاشمیان افزود:اگر می‌خواهیم رهروی خوبی برای آن حضرت باشیم باید دست کم این وِیژگی ایشان را در جامعه تقویت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به چهارشنبه آخر سال هم گفت: متاسفانه هر سال شاهدیم برخی جوانان با اقداماتی که انجام می‌دهند آرامش و آسایش را در جامعه به چالش می کشند و باید برای کاستن از آسیب‌های این بخش تلاش جمعی با کمک جرم شناسان، فرهنگ‌شناسان و جامعه شناسان شکل گیرد.

مدیرکل پیشگیری‌های وضعی دادگستری استان گلستان هم در این جلسه گفت: باید از ظرفیت مشارکت‌های مردمی برای کاهش مرگ و میرهای ناشی از تصادفات استفاده کرد .

علیرضا ساوری با بیان این که برنامه‌های پیشگیری باید براساس سن، جنسیت و فرهنگ مردم هر منطقه تدوین و اجرا شود افزود: تمرکز این برنامه‌ها باید برای موتورسیکلت‌سواران، عابران پیاده و رانندگان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار