جانشین انتظامی گلستان

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در گرگان

گرگان(پانا)-جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌‌سواران متخلف در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در راستای اجرای مرحله اول این طرح 6 سارق دستگیر و سه عامل توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۱۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در گرگان

مسعود فروزان‌نیا اظهار کرد: طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف از دو روز گذشته در شهرستان گرگان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مرحله نخست این طرح، 172 دستگاه موتورسیکلت و سه خودرو توقیف شدند که در همین طرح 6 سارق شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در مرحله اول اجرای این طرح 17 فقره سرقت کشف و 10 کیلوگرم مواد مخدر نیز توسط ماموران کشف و سه عامل توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فروزان‌نیا بیان کرد: این طرح امروز نیز ادامه دارد و ماموران با استفاده از ابزار قانونی با موتورسیکلت‌‌سواران و رانندگان خودروی متخلف با جدیت برخورد خواهند کرد.

وی تاکید کرد: برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف، رانندگان متخلف و مزاحمان نوامیس مردم به صورت دائم در حال اجرا است و در اوقات زمانی و روزهای متفاوت، این ماموریت پلیس به صورت طرح‌های ویژه اجرایی می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: به طور قطع برخورد با متخلفان و مجرمان خواسته عمومی و از وظایف پلیس است که با هماهنگی و تعامل بسیار خوب انتظامی استان و دستگاه قضایی، این طرح‌ها با قدرت و اقتدار اجرایی می‌شود.

فروزان‌نیا گفت: همراهی و مشارکت مردم در برخورد هدفمند پلیس با متخلفان و مجرمان یکی از اصول موفقیت پلیس است که تعامل و همکاری پلیس و مردم باعث تداوم حاکمیت امنیت اجتماعی در جامعه است.

وی متذکر شد: رویکرد پلیس رویکرد اجتماعی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی است و سعی می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، همه در کنار هم تلاش کنیم تا جرائم و آسیب‌ها در جامعه به حداقل ممکن برسد اما در کنار اقدامات اجتماعی پلیس، اقدامات قانونی، پلیسی و قضایی نیز به صورت جدی در دستور کار کارکنان انتظامی استان قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: به طور قطع پلیس اجازه نخواهد داد تا مجرمان و افراد سودجو، استان گلستان را محل امنی برای اجرای اعمال مجرمانه خود بداننند و خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی پلیس گلستان، با قدرت با مجرمان و به خصوص جرائم سازمان‌یافته و مجرمان خشن برخورد قاطع و قانونی انجام شده است.

فروزان‌نیا تاکی کرد: شناسایی و دستگیری اعضای باندهای سرقت، زورگیری، کشف پرونده‌های قتل در کمترین زمان ممکن، کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از ابتدای سال تا امروز از جمله اقدامات قاطع پلیس گلستان در برخورد با مجرمان و متخلفان در عرصه‌های مختلف است.

وی در پایان بیان کرد: تلفن 110 آماده دریافت گزارشات و پیام‌های مردمی در خصوص فعالیت مجرمان و متخلفانی است که سعی می‌کنند با سوءاستفاده از شرایط، نظم و امنیت حاکم بر جامعه را بر هم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار