لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس شکست در دربی را فراموش کرد

تهران (پانا) - پرسپولیس در تهران از سد الوصل امارات گذشت تا هوادارانش شکست در دربی را فراموش کنند.

کد مطلب: ۸۰۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛  پرسپولیس شکست در دربی را فراموش کرد

پرسپولیس که از دو بازی اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 3 امتیاز گرفته بود در دومین بازی خود با حضور بیش از سی هزار هوادارش به مصاف تیم ته جدولی الوصل امارات رفت.

نیمه اول بازی با برتری پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو که برای جبران شکست در دربی وارد زمین شده بودند از همان دقایق ابتدایی فشار روی دروزاه حریف را آغاز کردند و نتیجه این فشارها در دقیقه 36 جواب داد. پرتاب اوت بلند حسین ماهینی با دخالت مهاجمان پرسپولیس به فرشاد احمدزاده رسید تا شماره ده سرخ‌ها دروازه را باز کند.

سه دقیقه بعد از شکسته شدن قفل دروزاه تیم اماراتی، نوبت به علی علیپور رسید تا پس از تک به تک شدن با گلر به خطا متوقف شود و با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی دومین گل پرسپولیس در این دیدار و سومین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر برساند تا پرسپولیس نیمه اول را با برد 2 بر صفر به رختکن برود.

نیمه دوم روند بازی مانند 45 دقیقه اول به سود پرسپولیس دنبال شد و اگر مهاجمان و هافبک‌های این تیم در زدن ضربات آخر دقت می کردند می توانست نتیجه‌ای تاریخی در ورزشگاه آزادی رقم بخورد اما کم دقتی مانع از این امر شد و در نهایت بازی با همان برتری 2 بر صفر پرسپولیس تمام شد تا قهرمان ایران شش امتیازی شده و به صدر جدول برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار