مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:

کمک های جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع خواهد شد

بجنورد(پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت 140هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع خواهد شد که بعد از جمع اوری کمک ها بین دانش اموزان نیارمند توزیع خواهد شد

کد مطلب: ۸۰۳۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک های جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت:پایگاه جمع آوری جشن نیکوکاری طی روزهای شانزدهم،هفدهم و هجدهم اسفند ماه سال جاری در ۶۲۶ مدرسه و ۵۶ مسجد و مراکز نیکو کاری برپا خواهد شد.
مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی با اشاره به این که سال گذشته ۲ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی در استان جمع آوری شد،گفت: پیش بینی ما در سال جاری از طریق جشن نیکوکاری ۴ میلیاردتومان است که انشالله امیدواریم با همت مردم به این میزان از پیش بینی برسیم.
وی با بیان اینکه ، سالی که گذشت برای مددجویان خراسان شمالی سال خوبی بود اظهارکرد: از محل هدفمندی یارانه‌ها رقم کمک‌های نقدی افزایش پیدا کرد که برای خانواده‌ها ماهیانه مبلغ 6 میلیون ریال واریز می‌شود.
وی خاظرنشان کرد: به فضل الهی 30 هزار خانواده را تحت پوشش خود درآورده‌ایم که از سال ۹۰ تا کنون ۱۸ هزارخانوار تحت پوشش این نهاد خودکفاشدند.

اهرابی عنوان کرد: : یکی از برنامه های این نهاد خانه دارکردن مددجویان نیازمند مسکن است و در همین راستا امسال ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شد
وی اضافه کرد: طبق تفاهم نامه ای که منعقدشده واحدهای مسکن مهر خالی شده برای مددجویان خریداری خواهد شد .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در ادامه با اشاره به طرح هبه گفت: این طرح مختص خانواده‌هایی است که می‌خواهند لوازم منزل خود را تغییر دهند و دیگری نیازی به آن وسیله ندارند می‌توانند این لوازم را به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار