مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

هزار و 100 پایگاه کمیته امداد برای جشن نیکوکاری در خراسان شمالی استقرار می یابند

خبرگزاری پانا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت : در هفته احسان و نیکوکاری هزار و 100 پایگاه در خراسان شمالی برای جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری مستقر می شوند.

کد مطلب: ۱۹۳۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،امان ا... حسین پور با اعلام اینکه مراسم جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از 12 اسفند آغاز و تا 16 اسفند ماهبا شعار توانمند سازی خانواده ها با حضور پر شور نیکوکاران ادامه دارد گفت : در این ایام هزار و 100 پایگاه در مدارس ، مساجد ، روستاها و سطح شهر مستقر می شوند تا کمک های مردمی رابرای رفع نیاز محرومین در سال نو جمع آوری کنند .

این مقام مسئول اظهار داشت : از مجموع پایگاه های جشن نیکوکاری 650 مورد مربوط به مدارس ، 135 مورد مساجد ،4 و161 مورد نیز مربوط به روستا هاوهمچنین 98 پایگاه نیز در فروشگاه هامستقر هستند.

حسین پور با بیان اینکه کمیته امداد در روز 14 اسفندماه در مدارس آماده جمع آوری کمک هایدانش آموزان نیکوکار است گفت : در این روز 650 پایگاه در مدارساستان و شهرستان هافعال است تا دانش آموزان بتوانند کمک های خود را به این پایگاه ها اهداکنند .

وی تصریح کرد : در این روز با شکوه همچنین جشن بزرگ نیکوکاری با حضور دانش آموزان و مردم نیز در بجنورد و مراکز اصلی شهرستانهابرگزار می شود .

امان ا... حسین پور با اشاره بهاینکه در 15 اسفندماه 56 پایگاه درمراکز اصلی بجنورد و شهرستانهای این استان دایر است گفت : از مجموع پایگاه سطح شهر 11 مورد سیار و 45 مورد نیز ثابت هستند کهاین پایگاه ها آماده جمع آوری کمک های نیکوکاران خیر خراسان شمالی هستند .

وی اذعان داشت : در 16 اسفند ماه نیز پایگاه های جشن نیکوکاری در میعادگاه نمازجمعه در استان وشهرستان دایر است .

حسین پور خاطر نشان کرد : شماره حساب کمک به جشن نیکوکاری 14005080040 بانک مسکن شعبه مرکزی نیز جهتکمک های جشن نیکوکاری فعال می شود تا از این طریق کسانی که در روز موعد موفق به کمک نشدند ، بتوانند کمک های نقدی خود را به این حساب واریز نمایند .

وی ضمن دعوت از مردم استان خراسان شمالی برای شرکت در مراسم بزرگ جشن نیکوکاری گفت : امید است با حضور ، مشارکتو کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نوعدوست خراسان شمالی بتوانیم دل محرومین را در ایام نوروز شاد کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار