هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

سرنوشت فولادی سرخابی‌ها برای صدرنشینی

گروسی: استقلال، شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم است

تهران (پانا) - دومین روز هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از امروز در حساس‌ترین دیدار با بازی (استقلال تهران - فولاد) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و صدرنشین، با برد یا باخت تیم فوتبال فولاد مشخص خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سرنوشت فولادی سرخابی‌ها برای صدرنشینی

استقلال که با پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار تهران به طور موقت صدر را از دست داده است، دنبال بازگشت به صدر جدول با شکست فولادی‌هاست. تیم فوتبال فولاد هم با 22 امتیاز کنار صنعت نفت آبادان قعرنشینان لیگ بیست و سوم نام گرفته‌اند و تلاش می‌کند، تا در یک مأموریت تا حدودی غیر ممکن، استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، ولی در شطرنج غیر قابل پیش بینی فوتبال، هر تیم بزرگی هم مات خواهد شد.

استقلال در این دیدار برای صدرنشینی می‌جنگد و فولاد، می‌خواهد با ریسمان آبی‌های پایتخت از قعر جدول نجات پیدا کند.

دیگر استقلالی لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان از نساجی مازندران میزبانی می‌کند. هر دو تیم با 22 امتیاز برای فرار از قعر جدول با هم دوئل خواهند کرد. کنار ماراتون سرخابی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی، تنور جدال قعرنشینان هم برای ماندن در لیگ برتر داغ است.

ذوب آهن، هم در این هفته میزبان پیکان است و گاندوها در شرایطی به مصاف پیکان خواهند رفت که حتی با وجود شکست هوادار مقابل پرسپولیس، پیکان در صورت پیروزی خارج از خانه هم، نمی‌تواند تغییری در جایگاه خود در جدول رده بندی ایجاد کند.

برخی مسائل داوری دست‌اندازهایی در مسیر استقلال ایجاد کرد

محسن گروسی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار (استقلال - فولاد)، اظهار کرد: «استقلال بازی سختی مقابل فولاد پیش رو دارد، زیرا فولادی‌ها برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «تیم فوتبال فولاد در صورت شکست دادن استقلال، شرایط بهتری در جدول رده‌بندی پیدا خواهد کرد و تا حدودی از لبه پرتگاه سقوط خارج خواهد شد.»

2376053

گروسی تأکید کرد: «استقلال هم در این دیدار باید با برنامه عمل کند و نباید ریسک کند، زیرا برد با هر نتیجه‌ای، استقلال را به صدر جدول برمی‌گرداند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: «جواد نکونام در نیم‌فصل دوم، با وجود کم کاری‌ها از سوی مدیریت باشگاه در بحث تحقق لیست پیشنهادی نکونام، عملکرد خوبی داشت و استقلال نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است.»

گروسی با اشاره به اینکه برخی مسائل داوری دست‌اندازهایی در مسیر استقلال برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد کرد، افزود: «امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه استقلال شخصیت قهرمانی دارد، تصریح کرد: «استقلال، شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم است.»

گروسی با بیان اینکه استقلال در لیگ بیست و سوم حواشی‌های زیادی پشت سر گذاشت، گفت: «ولی با وجود تمام این حواشی، استقلال مقتدرانه در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار