امام جمعه چهاردانگه:

نیروی انتظامی مقتدر و با قدرت است

اسلامشهر (پانا)-امام جمعه چهاردانگه در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت گفت: ریشه تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها را باید در آمریکا جست‌وجو کرد؛ اما در حوادث اخیر نشان داده شد که نیروی انتظامی مقتدر و با قدرت است.

کد مطلب: ۸۰۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی مقتدر و با قدرت است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی در مراسم بزرگداشت شهیدمدافع امنیت، محمدعلی بایرامی‌ اظهار داشت شهدا دارای مقام و منزلتی هستند که خداوند بارها در قرآن از آن‌ها یادکرده و می‌فرماید، شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند

امام جمعه چهاردانگه افزود: شهدا اگرچه جسم فیزیکی‌شان در میان ما نیست، اما ناظر، حاضر و حافظ بر اعمال و رفتار ما هستند و همشیه زنده‌اندو انسان مؤمن وقتی با خدا معامله می‌کند و به شهادت می‌رسد، جان و مالش را به خدا می‌فروشد، سعادت و متاع ابدی به دست می‌آورد .

وی تأکید کرد: درود خدا و ملت ایران بر عزیزان نیروی انتظامی و همه دلاورمردان تأمین امنیت کشور که با تمام ناملایمتی ها برابر دشمنان این نظام و انقلاب می‌ایستند و جان خود را فدای امنیت و مردم می‌کنند .

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به اینکه یک روز دشمن داعش را به وجود می‌آورد، افزود: ریشه و تمام سرنخ‌های این فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود می‌آید، آمریکا و عوامل آن اسراییل و استکبار جهانی بوده و آمریکا ام‌الفساد منطقه و جهان است .

گلوردی تأکید کرد: آمریکا به‌هیچ‌عنوان شرایطش اقتضا نمی‌کند که، حمله نظامی به ایران داشته باشد، چراکه به اعتقاد و اذهان تحلیل‌گران نظامی در صورت حمله نظامی آمریکا و اسراییل به ایران، به برکت جمهوری اسلامی و توانمندی‌های جوانان این سرزمین دیگر این کشورها در صفحه روزگار وجود نخواهند داشت و از بین می‌روند .

وی بیان کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند از راه‌های دیگری با ایجاد گروهک‌های تروریستی و فتنه‌گر و معاند به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند و پیدایش و ظهور داعش هم برای ضربه زدن به ایران بود .

امام جمعه چهاردانگه افزود: سپاه قدس ایران با همکاری ملت‌های آزادی‌خواه و به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی ریشه داعش را زد و برابر حرکات تفاله‌های استکبار جهانی نیزایستاد .

امام جمعه چهاردانگه بیان کرد: همه دیدید که زمانی که نیروی انتظامی اجازه برخورد با فتنه‌گران را به دست آورد، در ظرف کمتر از یک ربع ساعت بساط همه آن‌ها را جمع‌آوری کردو بدانیم تا اتکا ما به داخل و توکل به خدا و نیروهای داخلی و ملت نباشد، هرگز نمی‌توانیم برابر دشمنان به پیروزی برسیم .

حجت الاسلام گلوردی افزود: راه پیروزی توکل به داخل و حرکت در راهی که رهبر انقلاب آن را ترسیم کرده باشد و عدم حرکت در این مسیر نظام را به بیراهه می‌کشد و به کشور ضربه می‌زند .

وی با بیان اینکه شهید بایرامی جوان بیست و یک ساله‌ای بود که چهل روز ازازدواجش می‌گذشت و ره صد ساله را یک‌شبه طی کرد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دارای اقتدار است، ومسئولین باید به نیروی‌های داخلی و توانمندی‌های داخل کشور و ملت و رهبر اتکا و پیروی کنندتا به پیروزی، سعادت و خوشبختی دست یابید .

شایان ذکر است ،شهید محمدعلی بایرامی‌ابر از پرسنل یگان امداد نیروی انتظامی بود که در منطقه پاسداران تهران به شهادت رسید و پیکر مطهر وی با حضور اقشار مختلف مردم و هم‌رزمان وی در تهران تشییع و در قطعه ۵۰ بهشت‌ زهرا به خاک سپرده شد .

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار