مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس امور تربیتی/

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز: نیازهای روز دانش آموزان را بشناسیم

مدرسه محل شکوفایی استعدادهاست

تبریز (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز گفت: همه ما در قبال آینده سازان کشور مسئولیت داریم و باید نیازهای دانش آموزان را بشناسیم و بدانیم که چه مهارت هایی نیاز دارند تا یاد بگیرند  و این رسالت اصلی ما است .

کد مطلب: ۸۰۲۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز: نیازهای روز دانش آموزان را بشناسیم

زرین رادبه در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس امور تربیتی در سالن اجتماعات دبیرستان شاهد نور الزهرا گفت:نهاد امور تربیتی، در طلیعه انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت و درشرایط بسیار دشوار و متلاطم شکل گرفت و امروز بعد از سال های که از شکل گیری امور تربیتی می گذرد باید نگاهی به پشت سر داشته باشیم و ببینیم چه قدر توانستیم به اهداف خود برسیم؟ و آسیب شناسی کنیم و برای ادامه کاربیندیشیم که چه باید کرد؟ آیا با این نوع نگرش تربیتی می توانیم آن چه که مد نظر برای آینده است را تربیت کنیم؟

وی با بیان این که فرصت هایی که امروز در اختیار دانش آموزان است قابل برگشت نیست و نباید اجازه دهیم این فرصت های گران بها به راحتی از دست بروند، ادامه داد: ما معلمان و مربیان نباید با از دست دادن فرصت ها و با نشناختن نیازهای آینده به گونه ای عمل بکنیم که به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دست نیابیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز اضافه کرد: همه ما در قبال این فرزندان که آینده سازان کشور و سرمایه های توسعه کشور هستند مسئولیت داریم و باید نیازهای دانش آموزان را بشناسیم و بدانیم که چه مهارت هایی نیاز دارند تا یاد بگیرند و این رسالت اصلی ما است و نباید دنبال کاغذبازی های اداری باشیم.

رادبه تصریح کرد:مدرسه باید کانون زمینه سازی شکوفایی استعداد ها و توانمندهای دانش آموزان باشد و ما باید به عنوان یک تیم کاری در کنارهم قرار بگیریم وتجربه هایمان را روی هم بگذاریم و برنامه ریزی کنیم برای این که فرصت ها را از دست ندهیم و اگر توانستیم دانش آموزان را به خوبی و با مهارت های کافی تربیت کنیم که می توانند در فردای کشور نقش آفرینی کنند در کار خود موفق بوده ایم.

رادبه گفت: شما مربیان پرورشی در صف مقدم تربیت هستید حتما تجارب خود را با یکدیگر در میان بگذارید و مشکلات امروز و نیازهای فردا را بشناسید.

وی ادامه داد: برای عملی کردن سند تحول بنیادین قدم برداریم برای این که این سند مبنای عمل و نقشه راه ما هست و در 6 ساحت تربیتی آنچه که بر عهده ما است اقدام کنیم تا انسان های متعادل و متوازن را بار بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار