تجلیل از ارزیابان و مدیران فعال برنامه تعالی مدیریت مدرسه استان کردستان

در آیین ملی تجلیل از ارزیابان و مدیران ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در سال تحصیلی96-95، از ۱۰ مدیر ممتاز و دو ارزیاب کشوری برنامه تعالی مدیریت استان کردستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ارزیابان و مدیران فعال برنامه تعالی مدیریت مدرسه استان کردستان

به گزارش پانا کردستان، آیین ملی تجلیل از ارزیابان و مدیران ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در سال تحصیلی96-95، روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۹۶ با حضور مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش، معاون سازمان ملی استاندارد کشور و مجمعی از مسئولین استانی شهر اصفهان برگزار شد.

در این همایش ملی از ۱۰ مدیر ممتاز کشوری برنامه تعالی و دو نفر ارزیاب کشوری استان کردستان تجلیل به عمل آمد و استان کردستان با کسب ۱۰ رتبه ممتاز، توانست رتبه برتر کشوری در اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه را به دست آورد .

لازم به ذکر است؛ در سال تحصیلی گذشته تعداد 600 مدرسه مجری برنامه تعالی در سراسر کشور جهت ارزیابی به مرحله کشوری راه پیدا کردند، که پس از ارزیابی نهایی توسط ارزیابان ملی زیر نظر سازمان ملی استاندارد در نهایت 131 مدرسه حائز رتبه ممتاز کشوری شدند که سهم استان کردستان از میان 20 مدرسه معرفی شده به مرحله کشوری با کسب10 رتبه ممتاز ملی در بالاترین رده کشوری قرارگرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار