برگزاری آئین تجلیل از مدیران و فعالان سوادآموزی استان کردستان

همزمان با چهارمین روز از هفته سوادآموزی، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، آئین گرامیداشت هفته سوادآموزی و تجلیل از مدیران، فعالان و دست اندرکاران این حوزه در سالن آمفی تاتر باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۷۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته سوادآموزی و آئین تجلیل از فعالان و دست اندرکاران این حوزه، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون سوادآموزی اداره کل، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج، تنی چند از مسئولین استانی، آموزش دهندگان و دست اندرکاران سوادآموزی در سالن آمفی تئاتر باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تبریک هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره)، گفت: آموزه های دینی، پشتوانه ایی برای به ثمر رساندن برنامه های سوادآموزی است و در آموزه های دینی همواره بر یادگیری و یاد دهی تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام، سواد و آگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ تصریح کرد: آموزش و دانستن در دین اسلام اولویت اول است و در فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی، برنامه ها و سیاست های دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسناد بالا دستی آموزش و پرورش بر این موضوع تاکید شده است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات و فعالیت های سواد آموزی استان ارایه کرد و با بیان اینکه بر اساس سر شماری سال ۵۵ مردم استان کردستان کمتر از ۳۰ درصد با سواد بودند، گفت: در سایه تلاش های صورت گرفته و بر اساس سر شماری سال ۹۵ بیش از ۸۱/۵ درصد مردم استان با سواد هستند .

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش و زحمات مدیران، آموزش دهندگان، فعالان و تلاشگران عرصه سوادآموزی نواحی یک و دو سنندج تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار