مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: ۴۱۱ مدرسه تحت پوشش طرح برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار دارند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از پوشش ۴۱۱ مدرسه در طرح برنامه تعالی مدیریت مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: ۴۱۱ مدرسه تحت پوشش طرح برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار دارند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، احمد ناصری در همایش تجلیل از مدیران اجرایی برنامه تعالی مدیریت مدرسه استان اردبیل که در سالن فرهنگی هنری فدک برگزار شد اظهار کرد: ۴۱۱ مدرسه در استان اردبیل در پوشش طرح برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار دارند.

ناصری به اهمیت اجرای طرح برنامه تعالی بر اساس افزایش کیفیت آموزشی و تحصیلی اشاره کرد و افزود: برنامه تعالی به دنبال افزایش انگیزه عوامل انسانی و بهبود فضای اندیشه برای دانش‌آموزان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اهداف آموزشی تا زمانی که فرآیندهای داخلی و آموزش منابع انسانی آن میسر نشود نمی‌تواند به موفقیت دست یابد و لازمه آن محوریت مدرسه و تمرکززدایی و تلاش برای حضور دانش‌آموزان با انگیزه در کنار ایجاد شوق مناسب در کلاسهای درسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: نهاد امور تربیتی در ایفای نقش خود روز به روز بالنده‌تر و شکوفاتر از گذشته عمل می‌کنند و نارسایی‌ها و موانع موجود در این طرح نیازمند نقد و کارشناسی بیشتر است.

ناصری یادآور شد: از نکات برجسته برنامه تعالی مدیریت مدرسه برنامه محور بودن آن است و اهمیت این مساله زمانی مشخص می‌شود که تمامی سازمانهای موفق از برنامه‌ریزی موفق و شاخصی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه بهبود مستمر شرایط از اهداف در نظر گرفته شده طرح‌های آموزشی است گفت: در نظام تربیتی ایجاد عوامل انگیزشی کافی برای پیشبرد اهداف و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و کارشناسان برجسته نباید غفلت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار