معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

شهدا عامل ماندگاری انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت : شهدا عامل ماندگاری انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۷۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: دفاع مقدس در ایران دارای عظمتی است که با هیچ مسئله دیگری قابل مقایسه نیست و کسانی که در این عرصه حضور پیدا کردند در هیچ جای دنیا پیدا نمی شوند و این امر علت ماندگاری انقلاب اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد:مردم ما با اهدای جان و مال خود از انقلاب حراست کردند ، این در حالی است که دولت آن زمان به تنهایی نمی توانست از عهده مخارج آن بر بیاید و هم اکنون نیز از برکت خون شهداست که ما از موهبت وجود مقام معظم رهبری برخورداریم.

نصراللهی خاطر نشان ساخت: ملت ایران باید قدردان این موضوع بوده و خدا را بخاطر وجود پر برکت شهدا شاکر باشند چرا که با هیاهویی که در جهان بر پا کردند توانستند نام ایران اسلامی را برای همیشه پایدار کنند.

وی تشییع شهدا را از موضوعات مهم استان دانست و تصریح کرد: سال هاست که بر اساس تقاضای مجموعه های اداری و فرهنگی تلاش کرده ایم که شهدای گمنام را در آن مراکز داشته باشیم و حقیقتا وجود شهدا برکتی برای آن مراکز است.

وی با اشاره به همزمانی روز شهادت حضرت زهرا (س) با آئین تشییع شهدای گمنام افزود: باید تقارن این 2 رخداد را نیز مورد توجه قرار داد ولی نباید مسئله حضرت زهرا(س) را تحت شعاع هیچ مسئله دیگری حتی شهدا قراردهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار