درخشش کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

رئیس هیات کاراته گیلان گفت: کاراته کاران این استان با درخشش در مسابقات رده های سنی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، هشت مدال کسب کردند.

کد مطلب: ۷۱۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،رضا رسولیاظهار کرد: در جریان رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید کشور که در سنندج جریان داشت ، کاراته کاران گیلانی با درخشش خود ، 2 مدال طلا ، 2 مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کردند.
وی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، در رده سنی نوجوانان و در وزن 70+ کیلوگرم که 41 کاراته کار با هم رقابت کردند، محسن صفرنژاد از گیلان موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.
وی ادامه داد: در رده سنی جوانان و در وزن 61- کیلوگرم که 45 کاراته کار حضور داشتند نیز مهرداد مستحصن از گیلان عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد و امیرحسین ضابطی دیگر کاراته کار گیلانی موفق به کسب مدال نقره این وزن شد.
رئیس هیات کاراته گیلان بیان کرد: همچنین در رده سنی جوانان در بخش کاتای تیمی ، گیلان با ترکیب حسن صالحی ، امیر پورمیرزا و علی محمودی مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
رسولی اضافه کرد: در رده سنی امید نیز کاراته کاران گیلانی درخشش بهتری داشتند و در وزن 67- کیلوگرم که 48 کاراته کار با هم به رقابت پرداختند ، محمدصادق شعبانی و ابوالفضل ندیمی هر دو از گیلان مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را بر گردن آویختند.
وی گفت: در ون 84- کیلوگرم رده سنی امد نیز ، سید محمدرضا گیلان پور کاراته کار شایسته گیلانی برابر همه رقبای خود به برتری رسید و مدال طلای این رقابت ها را کسب کرد.
وی افزود: همچنین در وزن 84+ کیلوگرم ره سنی امید که 20 کاراته کار حضور داشتند، حسین زمانی از استان گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این مسابقات شد.
نفرات برتر این دوره از رقابت ها به اردوی تیم ملی کاراته رده های سنی کشور دعوت خواهند شد تا در رقابت های گزینشی المپیک که در آرژانتین برگزار می شود ، حضور یابند. پیش از این نیز ، تیم کاراته رده سنی بزرگسالان استان گیلان با کسب چهار مدال مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را به خود اختصاص داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار