برگزاری آیین تجلیل از برترین های کاراته خراسان جنوبی

آیین تجلیل از برترین های کاراته خراسان جنوبی شب گذشته برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برترین های کاراته خراسان جنوبی

شب گذشته با حضور دکترمحمد اسماعیل افضل پور مدیرکل ورزش وجوانان مراسم تجلیل از برترین های کاراته خراسان جنوبی در محل سالن بهزیستی شهرستان بیرجند برگزارشد.

در این مراسم که با شورو نشاط خاصی برگزارشد، افضل پور از تلاش های مستمرورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران هیات استان جهت حضور در مسابقات و کسب مدال های رنگارنگ در طول سال 96 تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: هیات کاراته خراسان جنوبی از جایگاه خوبی در بین هیات های کاراته کشورقراردارد واین موفقیت ها در سال 97نیز ادامه خواهد داشت.

افضل پورگفت: خوشحالیم که طیف وسیعی از ورزشکاران این رشته ورزشی بانوان هستند چراکه این موضوع باعث می شود روحیه نشاط و شادابی در بین بانوان افزایش یابد.

مسئول ورزش استان افزود: خراسان جنوبی درسالیان اخیردر رشته های انفرادی موفق بوده است لذا باید توجه ویژه ای به سنین پایه دراین رشته های ورزشی شود و با برنامه ریزی های مناسبی که صورت می پذیرد در سالیان آینده شاهد کسب مدال های بیشتری در این رشته ها باشیم.

افضل پورادامه داد خوشبختانه امسال رشد خوبی درکسب مدال دررشته های مختلف ورزشی داشتیم اما باید تلاش بیشتری صورت پذیرد تا فاصله ما با استان های دیگرکمتر شود.

وی افزود: باید امکانات و فضای مناسب تمرینی را در تمامی سطح استان برای ورزشکاران فراهم کنیم تا بتوانیم در سالیان آینده به کسب مدال های بیشتر امیدوار باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: باید فرصت شرکت در مسابقات مختلف را برای ورزشکاران فراهم کنیم وزمینه شور و نشاط رانیز در جامعه فراهم کنیم. باید شعارها و منیت ها را کنار بگذاریم و به متن ورزش ورود پیدا کنیم و به فکرپیشرفت ورزش استان باشیم.

افضل پور از هیات کاراته استان بابت برگزاری این مراسم تشکر کرد وابراز امیدوراری کرد افق بهتری در انتظار ورزش استان در سالیان آینده باشد.

درپایان این مراسم نیز با حضور دکترافضل پور، مسئولین هیات و پیشکسوتان این رشته ورزشی از برترین های کاراته خراسان جنوبی با اهدای لوح سپاس تقدیربه عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار