معاون پرورشی وفرهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران: نقش پیشوا در تاریخ انقلاب بسیار ارزشمند است

پیشوا (پانا) - آیین تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی شهرستان پیشوا با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش شهرستانهای استان تهران بر گزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فر هنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به دهه مبارک فجر و نقش پیشوا در تاریخ انقلاب گفت: تاریخ انقلاب را که بررسی می کنیم نقش پیشوا بسیار ارزشمند است که اتفاقات مهم را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه کار خانواده های شهدا ارزشمند است تاکید کرد: خانواده های شهدا از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و کمک کردند تا مردم در مسیر انقلاب قرار گیرند و با حرکت کردن و گام برداشتن و هزینه دادن در راه اسلام پرچم انقلاب و ولایت فقیه را برفراشتند.

هاشمي گفت : در آموزش و پرورش تلاش می شود که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید و دانش آموزان امروز منتقل کنیم چرا که آینده کشور به دست همین دانش آموزان است تا مدیران خوبی برای این کشور شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از وظایف تداوم این حرکت انقلابی است و با وجود خانواده های شهدا و حضور در مدارس و یا بازدید دانش آموزان و بیان خاطرات شهدا و سیره تربیتی و اخلاقی آنها برای دانش آموزان بالاترین تاثیر را دارد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت محرم و شور حسینی و و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو موضوع مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود چراکه نسل جوان زبان جدید دارد و با راهکارهای مختلف باید این دوموضوع را در نسل جدید نهادینه کنیم.

در پایان مراسم از خانواده های شهدا با اهدای لوح ، تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار