معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

مربیان امور تربیتی مدرسه را به بوستانی برای رویش جوانه های تدبیر و امید بدل ساخته اند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در پیامی هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۰۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مربیان امور تربیتی مدرسه را به بوستانی برای رویش جوانه های تدبیر و امید بدل ساخته اند

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، متن پیام سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام آموزش در ایران اسلامی همواره بر دو اصل اساسی تعلیم و تربیت استوار بوده است و چه بسیارند مواردی که بزرگان عرصۀ علم و دانش در ایران، تربیت را بر تعلیم رجحان داده اند.

نیک می دانیم که تعلیم مسیر راهگشای زندگی به سوی تعالی و تربیت، چراغ فروزانی است بر آسمان این مسیر که بی فروغ آن هرگز گام نهادن و حرکت در این مسیر، میسر نخواهد بود و چه خوشبختیم که در نظام مقدس آموزش و پرورش در ایران به بار نشستن شکوفه های تربیت را، همه ساله در هشتم اسفند ماه جشن می گیریم.

امور تربیتی، بنا به فرمودۀ مقام عظمای ولایت، صدقۀ جاریۀ شهیدان رجایی و باهنر و دستاورد مقدس تفکر انقلابی آنان است و به یقین یکی از مهم ترین اتصالاتی است که خانواده و مدرسه را به درستی در نقطۀ تربیت با یکدیگر پیوند می زند.

مربیان امور تربیتی، پیام آوران نشاط، شادی، شادابی و سرزندگی برای دانش آموزان بوده اند که در مسیر تربیت همواره شعر شعور سرداده اند و با انتشار گل واژه های راستی در به اهتزار درآوردن پرچم صداقت و انسانیت بر دامنه های بی کران قلب دانش آموزان از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند و اگر امروز نام ایران بر تارک قله های افتخار در جهان می درخشد، این، دست مربیان امور تربیتی مدرسه را به بوستانی برای رویش جوانه های تدبیر و امید بدل ساخته است.

حال، در هفتۀ تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی، یک بار دیگر، دفتر روزهای پر حماسه و افتخار تأسیس این نهاد مقدس را ورق می زنیم و سالی دیگر که رهبر فرزانۀ ایران اسلامی، آن را «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» نام نهاده است در آن به یادگار نقش می زنیم که تا دنیا پا برجاست و ایران اسلامی بر اوج آسمان جهان هوای عزت تنفس می کند، از پرچمداری بزرگ مردان و شیر زنانی است که مربیان این نهاد مقدس در رگ های غیرت آنان، خون غرور می جوشاند.

بر خود فرض می دانم این روز باشکوه را به همۀ دست اندکاران عرصۀ تعلیم و تربیت، مربیان دلسوز و دانش آموزان ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سلامتی و موفقیت آنان را از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.

سیدمجتبی هاشمی

معاون پرورشی و فرهنگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار