مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل:

همزمان با ایام الله دهه فجر همایش ملی «یاوران انقلاب» در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل: همزمان با ایام الله دهه فجر همایش ملی «یاوران انقلاب» در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۹۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) رحمان ارحمی در حاشیه جلسه تشریح برنامه های سازمان دانش آموزی و ایام الله دهه ی فجراظهارکرد: انقلاب اسلامی متکی به معنویات و ارزشهاست که به دست توانای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بر مبنای حاکمیت ارزش های اسلامی شکل گرفت .

وی یادآور شد : پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن مرهون مجاهدت و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و نیز حضور پرشور ملت ایران در همه صحنه ها بوده بحمدالله در دولت تدبیر و امید مسئولان با تمام توان در راه خدمت به مردم در تلاش هستند ودستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف به ارمغان آوردند که همگی آنها بر عظمت و عزت ایران اسلامی در جهان افزوده است .

مدیر سازمان دانش آموزی استان از حضور گسترده و منسجم دانش آموزان پیشتاز در برنامه‌های ایام الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت:در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به حوادث اخیر، تلاش می کنیم برنامه های گرامیداشت ایام ‌الله دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان اردبیل با شکوه تر از سال های قبل و با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم بویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شود.

ارحمی از مسئولین ادارات دانش آموزی، مدیران مدارس و فرهنگیان سراسر استان اردبیل خواست تا اقدامات لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم دهه فجر صورت گیرد و شاهد جشن های گسترده تری نسبت به سالهای گذشته باشیم .

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهداست ازحضور فعال و پر رنگ اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی سراسر استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ یهمن خبر داد و گفت : باید دانش آموزان و فرزندانمان را به گونه ای تربیت کنیم که با همه وجود به آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی وفادار باشند .

ارحمی افزود:سازمان دانش آموزی استان اردبیل هر ساله در ایام الله دهه مبارک فجر مانور "یاوران انقلاب" را با هدف گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر و تجلیل از فجر آفرینان - ارائه توانمندی دانش‌آموزان در امر مهارتهای تشکیلاتی،اجتماعی و معرفتی - و معرفی تشکل پیشتازان و ارائه قابلیت‌ها و توانمندی های تشکیلاتی برگزار می‌کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار