برگزاری همایش ملی «یاوران انقلاب» در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - همزمان با دهه فجر و در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش ملی «یاوران انقلاب» با حضور دانش‌آموز پسر عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش ملی «یاوران انقلاب» در استان اردبیل

احمد ناصری، مدیر کل و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل در گفت وگو با پانا هدف از برگزاری این همایش را زمینه سازی برای تبیین اندیشه های امام راحل(ره) با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور حضور پرشور و شعور دانش آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب در برنامه های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن وتجلیل از فجر آفرینان عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری این همایش در سراسر استان، سبب تعمیق باورهای دانش‌آموزان به ارزش‌های انقلاب و پشتیبانی از ولایت خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر، فرصت مغتنمی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تاریخ‌ساز با محوریت پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی، بخشی از توانمندی‌های مهارتی اعضای سازمان دانش‌آموزی در راستای تحقق اهداف بسته تحولی «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» به نمایش گذاشته شود، گفت: به همین منظور همه ساله در این ایام، دانش آموزان پیشتاز به اجرای همایش یاوران انقلاب اقدام می‌کنند.

شرکت کنندگان در این همایش به اجرای سرود و انجام کار عملی ومهارتی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار