۵۵۲ پروژه دهه فجر در استان اردبیل افتتاح می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۵۲ پروژه با اعتبار ۵۲۶ میلیارد تومان در استان اردبیل افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۵۵۲ پروژه دهه فجر در استان اردبیل افتتاح می‌شود

بهروز ندایی در جلسه هماهنگی برنامه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر 552 پروژه با اعتبار 526 میلیارد تومان در استان اردبیل افتتاح می‌شود که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است .

او بیان کرد: امسال یک هزار و 687 میلیارد تومان اعتبار استان و 300 میلیارد تومان نیز برای شهرداری‌ها است و 98 میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های شهرداری‌ها و مابقی مربوط به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی است که در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم انجام یافته که خوشبختانه سرعت خوبی به روند پروژه‌ها بخشیده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان این که 50 درصد اعتبارات استانی و 70 درصد ملی است گفت: تا تیر ماه سال آینده مابقی اعتبارات باید جذب شود تا بتوانیم اعتبارات را به طور مناسب و در اسرع وقت به پروژه‌های اولویت‌دار تزریق کرده و خروجی مورد انتظار را به دست آوریم .

ندایی تصریح کرد: 50 درصد اعتبارات استان در لایحه بودجه سال آینده افزایش می‌یابد و با توجه به این که بخش دولتی اکتفای اجرای این پروژه‌ها را ندارد باید از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده کرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تکمیل سریع پروژ‌ه‌ها دست یابیم .

اوبا اشاره به این که 345 در قالب 217 پروژه در استان اجرا می‌شود بیان کرد: طرح‌های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت جذب اعتبار و اجرا قرار دارند و با توجه به این که پروژه راه‌آهن اردبیل جزو مطالبات مردم است انتظار می‌رود اتمام این پروژه تا پایان سال 99 به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار