ارتقای کیفیت آموزشی مهمترین راهبرد در ارزیابی شاخص های عمومی واختصاصی است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در نشست توجیهی ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی ، ارتقای کیفیت آموزشی را مهمترین راهبرد در ارزیابی این شاخص ها برشمرد.

کد مطلب: ۷۰۹۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خیراله خیرایی به توفیقات دستگاه تعلیم و تربیت در ارزیابی دستگاههای اجرایی در سال گذشته اشاره کردو افزود : آموزش و پرورش با همدلی و هم افزایی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد .

وی حفظ این موفقیت را به مراتب از دستیابی به آن دشوارتر برشمردو ادامه داد : با توجه به این که تمام اعمال ورفتار دانش آموزان ومهارت هایی که کسب می کنند مربوط به آموزش وپرورش می باشد لذا باید در ارائه این مهارت ها باید نهایت سعی وتلاش خود را داشته باشیم ؛ زیرا یکی از راههای رسیدن به این اهداف در نظر گرفتن کیفیت آموزشی می باشد.

در ادمه فریده بیرانوند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان توضیحاتی در خصوص شاخص ها بیان نمودند واز معاونت های حاضر در جلسه خواستند که مقدمات مربوط به ارزیابی را تا مورخ 15بهمن ماه سال جاری فراهم کنند که از جمله این اقدامات تهیه میز خدمت الکترونیکی وحضوری و شفافیت در ارائه خدمات به مراجعین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار