مهارت آموزی به دانش آموزان و پرهیز از نگاه تک بعدی به تربیت ضرورتی انکار ناپذیر است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد، در نشست هم اندیشی مدل تعالی مدیریت مدرسه با تاکید برضرورت کسب مهارت آموزی به دانش آموزان گفت : مهارت آموزی به دانش آموزان و پرهیز از نگاه تک بعدی به تربیت ضرورتی انکار ناپذیر است .

کد مطلب: ۸۰۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مهارت آموزی به دانش آموزان و پرهیز از نگاه تک بعدی به تربیت ضرورتی انکار ناپذیر است

به گزارش پانا ازلرستان ، اسداله عباس زاده افزود : آموزش و پرورش از تمام ظرفیتها استفاده می کند تا در شاخص های آموزشی و پرورشی توفیقات خوبی کسب کند و از نگاه تک بعدی به مسائل آموزشی یا پرورشی اجتناب می کند .

وی خاطر نشان کرد : در شاخص میانگین نمرات نهایی دانش آموزان رشد قابل قبولی داشته ایم و طی سه سال متوالی رشد میانگین نمرات نهایی دانش اموزان ناحیه یک روند صعودی را طی کرده است ،

وی گفت:چنانچه در رشته نظری سال اول 8 صدم درصد رشد حاصل شده ، در سال دوم 18 صدم درصد و در سال سوم 55 صدم درصد . کسب شده است .

عباس زاده تاکید کرد : در شاخه فنی و حرفه ای با یک نمره و 9 صدم درصد ارتقا خوبی حاصل شده و در بحث کنکور سراسری هم ، دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی توانسته اند رتبه های تک رقمی خوبی را کسب کنند ، همچنین طی دو سال گذشته موفقیت های خوبی در کنکور و مسابقات علمی عملی در سطح شهرستان کسب شده است .

وی در ادامه افزود : آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در جشنواره ها ی نوجوان و جوان خوارزمی و جابر بن حیان به خوبی ورودکرده و با کسب رتبه های برتر کشوری و استانی جایگاه علمی خود را ارتقاء داده است .

عباس زاده در ادامه با بیان حمایت از طرح ها و برنامه های آموزشی و پرورشی تصریح کرد : هر موفقیتی نیازمند توجه و اقدام مناسب است و آموزش و پرورش هم با این نگاه تلاش می کند تا با حمایت و تقویت برنامه های مثبت زمینه را برای شکوفایی و بروز خلاقیت و نوآوری فراهم کند .

وی درپایان به مشکلات پژوهش سرای دانش آموزی و پایگاههای مطالعاتی نوروزی اشاره کردو افزود : انتظار می رود با توجه به نیاز مبرم ناحیه به راه اندازی پژوهش سرای دانش آموزی ،اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس نسبت به تحویل این پروژه اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار