به مناسبت دهه فجر صورت گرفت:

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستانی در مدارس فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور طاهری،فرماندار، حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه، بنار رئیس آموزش و پرورش، خانم کیانی عضو شورای شهر و سایر مسئولین شهرستان فیروزکوه در مدرسه فاطمه الزهرا برگزار شد.

طاهری در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب ایران را در جهان بی نظیر خواند و افزود: امام خمینی (ره) تمام عمر خود و خانواده خود را در جهت کاشت نهال انقلاب صرف نمود تا مردم ایران به تحولی عظیم دست پیدا کنند. ثمره انقلاب، آزادی مردم ایران از ظلم و استکبار است؛ در این مسیر کشور هایی که با عقاید و ارزش های ما به ما کمک کنند پذیرا هستیم اما در غیر این صورت کشور های که قصد مداخله دارند در جمهوری اسلامی جایی ندارند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در این مراسم با اشاره به هدف انقلاب اسلامی که تحقق ارزش های اسلامی در جامعه است تاکید کرد: در دوران پهلوی اجازه انجام فعالیت های مذهبی داده نمیشد و همواره فساد در جامعه بسیار بود. انقلاب اسلامی همواره در تلاش است اندیشه خود مردم بر جامعه حکم رانی کند.

وی افزود: کشور های غربی در تلاش هستند تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند و شما دانش آموزان که نسل آینده این انقلاب هستید باید بدانید کسی حق سروری در دنیا را ندارد چرا که در دین ما همه انسان ها برابر هستند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار