مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد: ۴۹۰ ‌فضای آموزشی دارای تاسیسات گرمایشی مرکزی است

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز ۴۹۰ ‌فضای آموزشی به تاسیسات گرمایشی خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش، جهان محرابی گفت: ۱۸ فضا با پوشش گرمایشی اسپلیت، یک فضا با بخاری گازی با دودکش پوشش داده می‌شود همچنین ۳۷۶ فضا دارای بخاری برفی، ۱۳۷۳ فضا از طریق بخاری نفتی، دو فضای آموزشی توسط کولر گازی دو منظوره و دو فضا از طریق بخاری برقی تابشی تامین گرمایش می‌شوند.
محرابی تعداد کل فضاهای آموزشی شهر یاسوج را ۳۲۴ فضا دانست و بیان کرد: ۱۵۳ فضای آموزشی این شهر از طریق تاسیسات گرمایشی مرکزی، یک فضا از طریق بخاری گازی با دودکش، ۴۵ فضای آموزشی از طریق بخاری برقی، ۱۲۴ فضا از طریق بخاری نفتی و یک فضا از طریق بخاری برقی تابشی پوشش داده شده است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به فضاهای آموزشی بخش های چاروسا و دیشموک اشاره و بیان کرد: در بخش چاروسا از ۱۲۳ فضای آموزشی، شش فضا دارای تاسیسات گرمایشی مرکزی است همچنین ۳۶ فضا از بخاری برقی و ۸۱ فضا از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه آمار تامین گرمایشی تمامی فضاهای آموزشی استان به تفکیک هر شهر تا پایان آذر ماه احصا شده است، عنوان کرد: در بخش دیشموک ۱۲۹ فضای آموزشی از طریق سیستم‌های گرمایشی مختلف پوشش داده می‌شوند که ۱۱ مورد دارای تاسیسات مرکزی است و ۳۲ مورد از بخاری برقی و ۸۶ فشا نیز از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار