معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین بزرگداشت تختی:

ورزش را باید در خدمت تعالی جامعه هدایت کنیم

شهرری (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش را باید در خدمت تعالی جامعه هدایت کنیم، گفت: اگر بتوانیم فرهنگ پهلوانی را در بین قهرمانان ورزشی جاری و نهادینه بکنیم موفقیت بزرگی خواهد بود.

کد مطلب: ۷۰۰۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در حاشیه آیین بزرگداشت تختی در ابن بابویه شهرری اظهار داشت: آنچه که تختی را تختی کرد عشق و تواضعی بود که به مردم داشت و مهمترین هدفش جلب رضایت مردم و خوشحال کردن مردم بود و اینکه بتواند خدمتی به مردم بکند؛ زیرا وضعیت مردم برای تختی مهم بود و مسئولیتی که در قامت یک ورزشکار و پهلوان به مردم، جامعه و کشور دارد به بهترین وجه ممکن انجام می داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم ما بتوانیم همچنان تختی های بیشماری در ورزش داشته باشیم که در عمل پهلوانی را معنا بکنند و از این طریق بتوانیم ورزشمان را در خدمت مردم قرار بدهیم.

احمدی با بیان اینکه بداخلاقی ها در ورزش عمومیت ندارد، تصریح کرد: در برخی رویدادهای ورزشی بداخلاقی هایی را ملاحظه می کنیم که زیبنده ورزش نیست بداخلاقی هرچقدر هم کم باشد برای ورزش خوب نیست و بایستی ما همین کم را هم نداشته باشیم.

وی با تاکید براینکه بایستی اخلاق به صورت عملی در افراد پیاده شود و با توصیه نمی شود جامعه را اخلاقی کرد، گفت: فرهنگ و اخلاق آموختنی است و ما در بحث تربیتی و فرهنگی، آموزش اخلاق را به جد با فدراسیون های ورزشی دنبال می کنیم و اینکه ما در ورزش صرفا به نتیجه، مقام، مدال و سکو فکر نکنیم ورزش را در برد و باخت نبینیم ورزش را در خدمت تعالی جامعه ببینیم.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار