شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان یزد برگزار شد

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان یزد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و فرماندار یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۵۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد؛ حسینعلی ملانوری، رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از اعضا و مربیان سازمان، شرح مختصری بر فعالیت های سازمان دانش آموزی استان یزد ارائه داد.
وی در این نشست بیان داشت: از سال 92 تا کنون در جذب اعضا و مربیان شاهد سیر صعودی بوده ایم. تعداد دانش آموزان پیشتاز در سال نود و دو، 7400 نفر بوده است ولی در حمایت دولت تدبیر و امید و ریاست آموزش و پرورش استان این رقم به 23000 نفر رسیده است .
احمد شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز از حضور فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف تشکر و قدردانی کرد و فعالیت های سازمان دانش آموزی را در تربیت اجتماعی دانش آموزان و هویت شناسی آن ها بسیار موثر دانست .
مصطفی سالاری فرماندار شهرستان یزد نیز در حمایت از سازمان دانش آموزی و فعالیت های آن بیان داشت: فرمانداری شهرستان در حد توان برای همکاری در فعالیت های سازمان دانش آموزی عزم خود را جزم خواهد کرد.

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این جلسه اظهار داشت: اهمیت دادن به جایگاه سازمان دانش آموزی که عامل رفع کننده خلا بزرگ آموزش و پرورش است باید از اهم اهداف ارگان ها و نهادهای مختلف باشد.

وی در ادامه افزود: وظیفه آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان همان خلابسیار دشوار و پرهزینه ای است که این سازمان توانسته است با کمبود بودجه به بهترین شکل ممکن اجرا کند و اکنون شاهد ثمرات آن در بین دانش آموزان عضو این نهاد هستیم.
شریعتی ادامه داد: افزایش تعداد دانش آموزان عضو این سازمان ارزشی عاملی است که می توان به وسیله آن آینده درخشانی را برای این مرز و بوم پیش بینی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار