معاون پرورشي و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهاي تهران:

سعادت زندگی دنیا و جهان آخرت با توجه به دین مبین اسلام میسر میشود

شهرقدس (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در آیین اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن،عترت و نماز ، قطب یک شهرستان های تهران که به میزبانی شهر قدس برگزار شدگفت:اسلام راه و روش زندگی را تنظیم نموده است

کد مطلب: ۶۹۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مجتبی هاشمی ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در آیین اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن،عترت و نماز ، قطب یک شهرستان های تهران که به میزبانی شهر قدس برگزار شد اظهار کرد:اسلام راه و روش زندگی و تعامل با افراد جامعه و ارتباط انسان با خالق ، خلق ، خلقت و خود را تنظیم می نماید.

وی در ادامه، یکی از روش های تربیتی قرآن را استفاده از کلام معصومین و ائمه هدایت دانسته و بیان داشت : معصومین ، الگوهای کاملی هستند که همه نور واحدند و با شناخت و تطبیق یافتن با یکی از آنها می توانیم بگوییم با همه آنان تطبیق یافته ایم.

وی ، توجه به مهدویت را فصل مشترک تمامی جلسات قرآنی و دینی معرفی و گفت : اگر هر کدام از ما قدمی در راه آن حضرت برداریم ، ایشان ده قدم برای هدایت و راهنمایی ما خواهند برداشت.

هاشمی ، در بخش دیگری از صحبت های خود قطب قدس ، ملارد و شهریار را از قطب های غنی و پرتوان در فعالیت های قرآنی در استان دانسته و بر استفاده از تمامی ظرفیت های مناطق تأکید کرد.

معاون پرورشي و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تأکید کرد : حال خوب یا خدای نکرده بد دانش آموز باید ملاک عمل و دغدغه ما باشد و در راه تبدیل حال بد به خوب و گسترش حال خوب دانش آموزان تلاش کنیم.

مجتبی هاشمی از فرهنگیان و دانش آموزان خواست ، با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ، راه های توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرآنی و فرهنگی در مدارس را بیان و در بهبود روش ها مساعدت و هم فکری نمایند.

/ خبرنگار:نقی روح نواز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار