تجلیل از منتخبان حوزه پژوهش و فناوری در دانشگاه شهید رجایی

تهران (پانا) - آیین تجلیل از منتخبان حوزه پژوهش و فناوری روز سه شنبه 21 آذرماه در سالن شهید طهرانی مقدم دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۹۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، آیین تجلیل از منتخبان حوزه پژوهش و فناوری این دانشگاه در روز سه شنبه مورخ 21 آذرماه از ساعت 9:30 تا 12 در سالن شهید طهرانی مقدم برگزار می شود. در این مراسم از اساتید و دانشجویان پژوهشگران برتر و شایسته تقدیر دانشگاه، نویسندگان کتاب های برتر سال، مجریان طرح های پژوهشی برتر، نویسنده برتر مقالات سال دانشگاه، و فناور برتر تقدیر خواهد شد. معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در این آیین حضور خواهد داشت.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از اساتید پژوهشگر برتر، دانشجویان پژوهشگر برتر، نویسندگان و مترجمان کتاب های برتر سال، مجریان طرح های برتر پژوهشی درون و برون دانشگاهی، نویسنده برتر مقالات سال، دارانده بالاترین ضریب H در دو سال اخیر و واحد فناور برتر دانشگاه، از کتاب های چاپ جدید دانشگاه نیز رونمایی خواهد شد و از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشکده ها، پژوهشکده فناوری های نوین، واحد آموزش الکترونیکی و انتشارات دانشگاه شهید رجایی در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه بازدید می شود.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه نیز از تاریخ 18 تا 21 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه برپا خواهد شد و تجهیزات منتخب آن در نمایشگاه بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاریخ 22 تا 26 آذرماه در سالن های 10 و 11 غرفه 154 به عرصه نمایش قرار داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار