پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

شهید مطهری نمونه بارز یک معلم الهی بود

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پیامی اعلام کرد شهید مطهری نمود و نمونه بارز معلم الهی بود که آموخت در تمامی شئونات زندگی باید برای خدا کار کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۱۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شهید مطهری نمونه بارز یک معلم الهی بود

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به مناسبت فرارسیدن هفته معلم پیامی صادر کرد؛ متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گرامی می داریم یاد و نام بزرگ مرد عرصه علم و فرهنگ، شاگرد تمام عیار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه)، استاد شهید مرتضی مطهری(رضی الله عنه) که هر ساله ما معلمان در سالروز عروج مجاهدانه این شهید والامقام بار دیگر آرمان های یک معلم واقعی را با هم مرور می کنیم.

آری، شهید مطهری نمود بارز معلم الهی بود، معلمی که آمد تا به ما بیاموزد در همه عرصه ها و شئونات زندگی برای خدا نفس بکشید و قدم بردارید چرا که راه پیروزی و سعادت تنها همین بوده و به همین واسطه دشمنان تاب و توان تحمل سخنان بیدارکننده وی را نداشتند.

امروز حوادث ملی و جهانی بیش از پیش جایگاه معلم را به تصویر کشانده است، از طرفی نسل کشی بی رحمانه در غزه، بیداری نونهالان و دانش آموزان در دفاع از غیرت و اقتدار ایران اسلامی، عملیات رعدآسای وعده صادق با بهره گیری از توان فنی و مهندسی نخبگان ایرانی و …. همه و همه نقش معلم را به ما گوشزد می کند.

ما معلمان نیز امروز باید هوشیارتر باشیم، نشانه فرج را جست و جو کنیم و فرزندان ایران زمین را با پیروی مجدانه ار فرامین نائب المهدی، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) برای روز موعود و حمایت از آخرین ذخیره الهی آماده کنیم.

بار دیگر به عنوان خادم شما فرهنگیان استان قم هفته معلم را به همه شما همکاران ارجمندم تبریک گفته و باور دارم در سایه دلسوزی های شما بوده است که آموزش و پرورش استان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

امروز کسب رتبه اول کشور در رشته علوم و معارف اسلامی، کسب رتبه سوم ریاضی فیزیک کشور، کسب رتبه اول مسابقات قرآن بین المللی جهان اسلام، کسب ۱۴ مدال رنگارنگ المپیاد های علمی کشوری و بین المللی، کسب رتبه های متعدد ورزشی دانش آموزی و همکاران کسب کاپ حجاب و عفاف در مسابقات مختلف علمی و فرهنگی حاصل کار شما مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت است.

شما معلمانی که رسیدن به ایران قوی را در سایه شکل گیری مدرسه قوی می دانید. درودتان باد و بار دیگر روزتان مبارک. ما همه مدیون توییم معلم

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار