کانون های مساجد سنگرهای کوچک فرهنگی درجامعه

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: کانون های مساجد همچون سنگرهای کوچک فرهنگی هستند که وظیفه تربیت نیروهای قرآنی و مسجدی را بر عهده دارند.

کد مطلب: ۶۸۸۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در جلسه مدیران و رابطین کانون های فرهنگی،هنری مساجد شهرستان چایپاره که با حضور فرمانداراین شهرستان برگزار شد، گفت: کانون های مساجد همچون ادارات کوچک ارشاد هستند و تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری را با رنگ و بوی مسجد در مکانی مقدس بنام مسجد اجرا می کنند.

وی افزود: امروزه کانون های مساجد تبدیل به یک قطب عظیم فرهنگی و دینی شده است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

این مسئول با بیان اینکه در این برهه از زمان دشمن می خواهد اعتقاد و باروهای دینی جوانان را نابود کند، تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به این هدف شوم خود از راه فضای مجازی بهتر می تواند تیرهای زهر آلود خود را بر فکر و ذهن جوانان و نوجوانان فرود آورد و لذا برماست که باید از حریم فضای مجازی محافظت کنیم.

بیگی ادامه داد: ارائه اینترنت پاک در خانه های دیجیتال کانون های مساجد تا حدودی در زمینه اینترنت پاک آستین همت را بالا زده است ولی باید بدانیم که یک جوان اگر از لحاظ فکری غنی باشد می تواند در برابر تیرهای دشمن مقاومت کند.

وی گفت: در اسلام همکاری و اتحاد همیشه مورد تاکید بوده است و امروز در مساجد نیز اگر کانون های مساجد و بسیج اتحاد داشته باشند قدرت فرهنگی و مذهبی مساجد در جامعه بی بدیل خواهد شد.

گفتنی است در پایان مراسم از مدیران مسئول و رابطین فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان چایپاره تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار