کانون های مساجد سدی محکم در برابر تهاجمات فرهنگی

ایلام ( پانا ) - بخشدار کلات مورموری شهرستان آبدانان، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

کد مطلب: ۸۰۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کانون های مساجد سدی محکم در برابر تهاجمات فرهنگی

حجت هادیزاده، بخشدار کلات مورموری شهرستان آبدانان، در مراسم گرامیداشت 18 اسفند و سالروز تاسیس کانون های مساجد در این بخش، اظهار کرد: امروز شاهد نقش موثر کانون های مساجد در برنامه های فرهنگی هستیم.

وی، با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان ما در مقابل هجمه و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته اند، ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری می توانند به عنوان سدی محکم در برابر این تهاجمات و جنگ نرم دشمن ایفای نقش کنند که تا کنون نیز این وظیفه را در حد توان به خوبی انجام داده اند.

هادیزاده، با تاکید بر اینکه جوانان را با برنامه ریزی صحیح باید به سمت و سوی فرهنگ ناب دینی و اسلامی حرکت دهیم، یادآور شد: دشمنان نظام و استکبار جهانی با برنامه ریزی گسترده ای برای تخریب نظام دارند که باید نسل جوان از این موضوعات و مسائل آگاهی پیدا کنند.

بخشدار کلات مورموری، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران خون بهای هزاران شهید والامقام است، گفت: نسل جوان امروز که نه دوران انقلاب و نه دوران دفاع مقدس را درک کرده اند باید با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا به خوبی آشنا شوند.

وی، با اشاره به اینکه جوان های عزیر باید مطالبه گر بوده و فعل خواستن را صرف کنند، افزود: جوان های بخش مورموری اگر بخواهند و مسائلی فرهنگی و هنری را دنبال کنند ما نیز همراهی و پیگیری خواهیم کرد و از این فرصت پیش آمده نیز نهایت استفاده خواهیم کرد.

رستم فتحی، مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد امام خمینی(ره) مورموری، نیز در این گردهمایی، گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل بسیاری خوبی بین مسئولان فرهنگی و اجرایی بخش و کانون های مساجد وجود دارد.

وی، با اشاره به ضرورت حمایت های مالی از فعالیت کانون های مساجد، خاطرنشان کرد: کانون های مساجد نقش موثری در اجرای برنامه ها داشته و با وجود اعتبارات اندک، بیش از 7 اردوی برای اعضای کانون های مساجد این بخش برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار