معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری دومین جشنواره استانی ایده های برتر دانش آموزی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: بیش از 2 هزار و 900 ایده برتر دانش آموزی به دبیرخانه دومین جشنواره ایده های برتر دانش آموزی استان تهران رسید.

کد مطلب: ۶۸۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، دومین جشنواره استانی ایده های برتر دانش آموزی با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، روسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در سالن فدک ناحیه 2 ری برگزار شد.

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: بیش از 2 هزار و 900 ایده به دبیرخانه جشنواره رسید که 541 ایده مورد پذیرش قرار گرفت و از این میان 120 ایده شایسته تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره در 2 بخش انفرادی و گروهی و در دو سطح متوسطه اول و دوم برگزار شد، تاکید کرد: از 5 مدیر برتر و 5 دبیر راهنمای برتر نیز در این جشنواره تقدیر گردید.

شفیع پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اولین جوانه های تمدنی و تکنولوژی در جهان ،از خاک ایران رویید

تاکید کرد: اولین ابزار بشری توسط ایرانی ها ابداع گردید و این نشان می دهد که ایران از پیشگامان علم و خلاقیت در دنیا بوده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه 15 قطب علمی در پژوهش سراها مشغول به فعالیت می باشد ، تصریح کرد: احیای پژوهش سراهای دانش آموزی و تفکر تحقیقاتی از جمله کارهای مثبتی است که در این دولت اتفاق افتاده است.

شفیع پور ادامه داد: اگر می خواهیم ایران را به عنوان کشور برتر منطقه برسانیم باید با نگاه کاربردی و پرداختن به ایده های خلاق و برتر به پیش رویم .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : تعداد پژوهش سراهای شهرستان های استان تهران به 20عدد رسیده است که این نشان ازعزم جدی در این استان در راستای توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار