معاون آموزش ابتدایی بجنورد:

مشارکت 9 هزار دانش آموز بجنوردی در جشنواره جابر بن حیان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: 9 هزار دانش آموز طرح های پژوهشی خود را برای جشنواره جابر بن حیان شهرستان بجنورد ارائه نمودند.

کد مطلب: ۸۰۰۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 9 هزار دانش آموز بجنوردی در جشنواره جابر بن حیان

بجنورد(پانا): معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: 9 هزار دانش آموز ، طرح های پژوهشی خود را برای جشنواره جابر بن حیان شهرستان بجنورد ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، افسانه وصال معاون آموزش ابتدایی شهرستان بجنورد گفت: دانش آموزان ابتدایی شهرستان بجنورد با بیش از 3 هزار طرح پژوهشی در سطح مدارس شهرستان با یکدیگر رقابت کردند. که این تعداد آثار برتر به مرحله شهرستان راه یافت.

وی با بیان اینکه 10 درصد آثار برتر راه یافته مرحله شهرستانی به مرحله استانی معرفی خواهد شد، افزود: یک هزار و 50 اثر از مجموع آثار دانش آموزان در مدارس به مرحله شهرستانی راه یافت.

معاون آموزش ابتدایی شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد:آثار این جشنواره در 4محور طبقه بندی و جمع آوری، نمایش علمی، آزمایش، طراحی و ساخت داوری می شود که در شهرستان به دو بخش شهری و روستایی تفکیک شده است.

وصال کیفیت بخشی، آموزش و ایجاد انگیزه فعالیت های پژوهشی و علمی در دانش آموزان، علمی کردن پژوهش در مقطع ابتدایی ، آماد ه کردن دانش آموزان جهت ورود به فضاهای علمی کلان دانشگاهی و عرصه تحقیق و پژوهش را از اهداف برگزاری جشنواره جابر عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار