رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

اجرایی شدن آیین نامه جدید کیفیت بخشی به مدارس شاهد

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در نشست ستاد اجرایی شاهد آموزش و پرورش بانه گفت: آیین نامه جدید کیفیت بخشی به مدارس شاهد کشور تدوین شده و سال آینده اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۶۸۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، نشست ستاد اجرایی شاهد شهرستان بانه با حضور رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان، رییس اداره آموزش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر آموزش و پرورش بانه، دیگر اعضای ستاد، مدیران مدارس شاهد و تعدادی از کارشناسان بنیاد شهید در محل دبیرستان پسرانه شهید قاسم نصراللهی این شهرستان برگزار شد.

احمدی، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش همکاران در مدارس شاهد، از مدارس شاهد این شهرستان به عنوان مدارس سرآمد استان نام برد و گفت: مدارس شاهد استان و خصوصا مدارس شاهد شهرستان بانه، همواره پیشتاز اجرای سیاست های آموزش و پرورش در تمامی زمینه ها هستند و این امر جزو افتخارات مدارس شاهد است.

وی در ادامه از تدوین آیین نامه جدید کیفیت بخشی به مدارس شاهد کشور با استفاده از نظرات مدیران سراسر کشور خبر داد و افزود : در سال تحصیلی آینده این آیین نامه اجرایی خواهد شد.

احمدی در ادامه افزود: یادواره شهدای دانش آموزی برای دوازدهمین سال متوالی است که هر سال در استان برگزار می شود و به میمنت وجود 415 شهید دانش آموز در استان ، امسال نیز 415 یادواره ی شهدای دانش آموز در استان تا 22 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

در ابتدای این نشست، رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه نیز طی سخنانی گفت: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر، افتخار بزرگی است که مجموعه ی آموزش و پرورش بانه به خوبی قدر آن را دانسته و تلاش شده تا از این فرصت ، نهایت خدمت رسانی به این قشر معزز را داشته باشیم.

خضری سپس به ارایه گزارشی از فعالیت اعضای ستاد اجرایی شاهد و برنامه های اجرا شده در شهرستان پرداخت و افزود : خوشبختانه علی رغم وجود مشکلاتی از جمله کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی در مدارس شهرستان، در سال گذشته توانستیم 34 یادواره ی شهدای دانش آموزی را در سطح مدارس برگزار کنیم و امسال نیز به یاری خدا تا 22 اسفند ماه ، 34 یادواره را در برنامه داریم که افتتاحیه ی آن روز سه شنبه ی هفته ی جاری خواهد بود.

در ادامه مدیران مدارس شاهد شهرستان نیز هر کدام دیدگاه ها و نظرات خود را با نمایندگان ستاد اجرایی شاهد استان در میان گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار