مدارس نوساز در مناطق زلزله زده تا سال تحصیلی آینده بهره برداری می‌شود

مدارس مناطق زلزله زده که ساخت آنها آغاز شده باید به گونه‌ای تامین اعتبار شوند که حتماً تا آغاز سال تحصیلی آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.

کد مطلب: ۶۸۷۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، جلسه ستاد مدیریت بحران مناطق زلزله زده امروز به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، بطحایی وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات کشوری و استانی در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل شد.

در این جلسه که از ظهرتا عصرامروز ادامه داشت؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز حضور داشته و در خصوص فضاهای آموزشی به مواردی تاکید شد.

بر اساس این تاکیدات همه دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان و انرژی خود را برای بازسازی فضاهای آموزشی به کار گیرند و مدارسی که ساخت آنها آغاز شده است باید به گونه‌ای تامین اعتبار شوند که حتماً تا آغاز سال تحصیلی آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.

در این جلسه به آخرین اخبار فضاهای آموزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه هم اشاره شد و براین اساس تمهیداتی برای فضاهای آموزشی مناطق زلزله زده در نظر گرفته شد که خیرین مدرسه ساز تا کنون ساخت ۳۷ مدرسه با ۱۴۸ کلاس درس را تعهد کرده اند.

با توجه به تمهیدات انجام شده از ۱۳۰ کانکس کلاس درس تعهد شده خیرین نیز ۶۸ مورد آن تا کنون نصب شده و آموزش در آنها برقرار شده و بقیه کانکس ها در حال ارسال بوده اما در این مناطق هنوز به ۷۰کانکس کلاسی نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار