برگزاری جلسه ستاد مانور سراسری زلزله در اسلامشهر

معاون فنی و عمرانی فرمانداری اسلامشهر گفت :برگزاری مانورهای آمادگی با بحرانهای طبیعی محدود به یک بار اجرا در طول سال نباشد.

کد مطلب: ۶۸۷۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،جلسه ستاد مانور سراسری زلزله در سالن شورای آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور اعضای ستاد و به منظور آمادگی بیشتر در جهت اجرای مانور سراسری زلزله (هشتم آذر 96)برگزار گردید.

در این جلسه ،نوید عباسی ،معاون فنی و عمرانی فرمانداری اسلامشهر در سخنانی بر شعار امسال مانور مبنی بر مدرسه ایمن و جامعه تاب آور تاکید کرد و افزود:مدارس ما میبایست از نظر ایمنی ،استحکام و مقاومت به صورتی باشند که در شرایط بحرانهای طبیعی محل اسکان افراد باشند.

وی در ادامه افزود: برگزاری مانورهای آمادگی با بحرانهای طبیعی نباید محدود به یک بار اجرا در طول سال باشد و این آمادگی در طول سال نیز باید استمرار داشته باشد.

حسن حبیبی پور ،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی اظهار داشت :تمامی مانورهای ما در طول سال تحصیلی نباید جنبه نمایشی و تئوری را داشته باشد و واحدهای آموزشی ما بایداز آمادگی کامل به صورت عملی برخوردار باشند.

سپس در بخش دیگری از جلسه ،اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی ، زهرا جعفری کارشناس سازمان دانش آموزی، صفایی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ، رئیس شورای اسلامی ، نمایندگان ادارات آب ، برق، گاز ، مخابرات ، آتش نشانی ، اورژانس ،هلال احمر شهرستان اسلامشهرنقطه نظرات خود را در زمینه برگزاری مانور سراسری زلزله بیان کردند.

شایان ذکر است ،آموزشگاه شهدای فرهنگیان به عنوان واحد آموزشی مجری مانور سراسری زلزله(هشتم آذر 96)انتخاب شده است.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار