بیستمین جلسه ستاد مانور زلزله در شهرستان سمیرم

سمیرم، اصفهان (پانا) - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با حضور نمایندگان نهاد‌های مرتبط با مدیریت بحران در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین جلسه ستاد مانور زلزله در شهرستان سمیرم

معاون پرورشی وتربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با اشاره به شعار مانور زلزله (مدرسه ایمن و جامعه تاب آور) تصریح کرد : لازمه تحقق این شعار اجرای آموزش های لازم به دانش آموزان است که انتظار می‌رود برگزاری چنین مانورهایی بتواند نقش مهم و تاثیرگذاری در این زمینه داشته باشد.

حبیب الله قاسمی هدف از اجرای این مانور در تمامی مدارس سطح شهرستان را افزایش سطح آگاهی دانش‎آموزان درباره زلزله و ایجاد آمادگی آنان برای انجام واکنش‎های رفتاری صحیح و سریع در برابر این پدیده طبیعی دانست.

در ادامه، مسئولین ستاد بحران ،فرمانداری، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و نمایندگان سایر دستگاهها در خصوص اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در برگزاری مناسب مانور توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است همزمان با سراسر کشور هفتم آذر ماه زنگ زلزله در تمامی مدارس شهرستان و با حضور مسئولین در آموزشگاه شهید شهبازی شهرحنا نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار