مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل:

سازوکارهای افزایش تعامل صدا و سیما و آموزش و پرورش ترسیم شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: نیازمند تعریف سازوکارهای مشخص برای افزایش تعامل بین آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما هستیم.

کد مطلب: ۶۸۷۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،علی ملااحمدی در دیدار هم‌اندیشی با مسؤولان آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نیازمند تعریف سازوکارهای مشخص برای افزایش تعامل بین اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل و سازمان صدا و سیمای استان هستیم تا از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده شود .

وی با اشاره به فواید افزایش تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در اجرایی شدن هر چه بهتر برنامه‌ها، افزود: بیشتر شدن تعامل همه جانبه و مشارکت با نهادهای آموزشی در حل مشکلات نوجوانان و جوانان و آگاهی آنان از آسیب‌های شایع در جامعه مفید خواهد بود و از برقراری تعامل بیشتر با آموزش و پرورش استقبال خواهیم کرد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل با اشاره به آسیب‌های اجتماعی فراگیر در جامعه، تصریح کرد: با هدف طرح مشکلات نوجوانان و جوانان که قسمت عمده جامعه را نیز شامل می‌شوند و همچنین بیان دغدغه و مشکلات خانواده‌ها، می‌بایست تولید برنامه‌های مشارکتی مؤثر در سازمان صدا و سیما با حمایت و هماهنگی دیگر دستگاه‌ها و بخش‌ها افزایش پیدا کند .

ملااحمدی به نقش مهم رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی جامعه اشاره کرد و ادامه داد: با بهره‌گیری از حمایت و توجه دیگر دستگاه‌ها در ساخت برنامه‌های مشارکتی صدا و سیما با دیگر بخش‌ها در حوزه آموزشی و فرهنگ‌سازی می‌توان گام‌های ارزنده‌ای را برداشت .

وی یادآور شد: سازمان صدا و سیما در تلاش خواهد بود تا با پوشش مناسب اخبار و تولید برنامه‌های مناسب با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب به وظایف خود در موضوع آموزش و پرورش عمل کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار