مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل خبرداد:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتباربه دهیاری‌های استان اردبیل

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت:طی سه سال گذشته برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های استان اردبیل اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۶۸۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،اکبر طوبی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیر که در محل دفتر امور روستایی در استانداری تشکیل شده بود، اظهار کرد: طی سه سال گذشته برای ۸۷۳ دهیاری استان اردبیل اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی اختصاص یافته که سهم شهرستان نیر از این مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد .

وی گفت: تاکنون برای دهیاری‌های شهرستان نیر طی سه سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اختصاص یافته که ارزش این ماشین آلات یک میلیارد تومان می‌باشد .

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل از اختصاص اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در روستاهای شهرستان نیر خبر داد و گفت: از محل بند(و) تبصره ۶ قانون سالجاری برای پروژه‌های عمرانی و خدماتی برای ۱۰ روستای شهرستان نیر اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته و همچنین از محل اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی چراغ چشمک زن و چراغ روشنایی معابر بزودی تحویل دهیاری‌های واجد شرایط داده خواهد شد .

طوبی در ادامه از اختصاص تسهیلات بانکی در راستای محرومیت زدایی در روستاهای استان خبر داد و گفت: در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها، تفاهم نامه‌ای بین بانک ذیربط انعقاد شده که با سود ۸ درصدی و بازپرداخت ۶ ساله به متقاضیان داده می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار