با هدف ارتقای خدمات شهری؛ اعتبارات سال آینده شهرداری‌های اردبیل افزایش می‌یابد

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: منابع مالی و اعتبارات شهرداری و دهیاری‌های استان اردبیل در سال ۹۸ افزایش خواهد یافت.

کد مطلب: ۸۷۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
با هدف ارتقای خدمات شهری؛ اعتبارات سال آینده شهرداری‌های اردبیل افزایش می‌یابد

مسعود امامی یگانه در دیدار با تعدادی از مسئولان اجرایی شهرستان نیر تصریح کرد: به منظور اجرایی شدن هر چه مناسب پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی که با توسعه شهر و روستاها مرتبط است نیازمند جذب منابع مالی مورد انتظار خواهیم بود تا طرح‌های مورد نظر به شکل مطلوبی پیاده‌سازی شوند.

او فراهم آوردن امکانات مناسب تفریحی، گردشگری و خدماتی از هر گونه فرصت و ظرفیتی که در مناطق مختلف استان وجود دارد به همشهریان و گردشگران بهره برد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل یادآور شد: برخورداری شهرداری‌ها از برنامه جامع توسعه شهری و درنظر گرفتن تمامی فعالیت‌هایی که به برخورداری از درآمد پایدار کمک کند در تمامی شهرداری‌ها مورد تاکید قرار گرفته و تحقق این موضوع وظیفه شهرداران و دهیاران استان را سنگین‌تر از همیشه خواهد کرد.

امامی یگانه ادامه داد: توجه به موقع به مطالبات قانونی مردم و درنظر گرفتن ضوابط و قوانین اعلامی که به صراحت در آئین‌نامه اجرایی طرح‌های مختلف عمرانی درنظر گرفته شده است، بر میزان رضایتمندی مردم افزوده و در ارتقای خدمات شهری نیز مفید واقع خواهد شد.

او از شهرستان نیر به عنوان دروازه ورودی استان اردبیل نام برد و افزود: با وجود قابلیت‌های خدادادی و طبیعی که در این منطقه وجود دارد، حمایت‌ جدی مسئولان استانی در معرفی این شهر به عنوان یکی از شهرهای توریستی کشور مورد انتظار است تا رشد و شکوفایی مضاعف منطقه را شاهد شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار