مدیر کانال بالکان در گفت و گو با پانا:

کانال بالکان معجزه ای در دل سازمان صدا وسیما است

مدیر کانال بالکان با اشاره به اینکه کانال بالکان معجزه ای در دل سازمان صدا وسیما است گفت: این کانال نمونه ای از کار انقلابی است، مقام معظم رهبری در احکامی که در ادوارِ مختلف سازمان صادر کردند روی کلیدواژه «جوانِ مؤمن انقلابی» تأکید داشتند.

کد مطلب: ۶۸۰۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

محسن سوهانی مدیر کانال بالکان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا؛ درباره این کانال گفت: شبکه ای به نام شبکه جهانی سحر که قدیمی ترین شبکه معاونت برون مرزی صدا و سیما است و درحال حاضر چهار کانال کاربردی بالکان، اردو، کردی و آذری دارد.

سوهانی با اشاره به کانال بوسنی که قبلا فعالیت می کرده و حال کانال بالکان جایگزین آن شده است توضیح داد: این کانال که قبلاً 5 ساعت برنامه مفید داشته و عمدتاً خبری و برنامه سخت بود که به هشت ساعت پخش مفید و برنامه‌های بسیار متنوع تر تبدیل شد، سعی کردیم بیشتر از فیلم‌ ها، سریال‌ها و مستندها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کانال بوسنی یک سابقه حدودا دودهه‌ ای دارد بیان کرد: یعنی از دهه 70 شمسی با جنگ بوسنی ما یک شبکۀ رادیویی و بعدها یک کانال تلویزیونی راه ‌اندازی کردیم، در آن زمان هدف‌گذاری ما فقط خبررسانی بود.

مدیر کانال بالکان با اشاره به اینکه کانال بالکان معجزه ای در دل سازمان صدا وسیما است تصریح کرد: این کانال نمونه ای از کار انقلابی است، مقام معظم رهبری در احکامی که در ادوارِ مختلف سازمان صادر کردند روی کلیدواژه «جوانِ مؤمن انقلابی» تأکید داشتند.

وی با اشاره به قالب های جدید برنامه سازی گفت: سعی کرده ایم از قالب های جدید برنامه سازی استفاده کنیم، این برنامه ها با بودجه یک دهم برنامه های برون مرزی یا داخلی ساخته می شوند.

سوهانی با اشاره به اهداف جدید کانال بالکان بیان کرد: یکی از هدف های جدید این کانال راه اندازی بخش آلبانیایی است که اگر برنامه ریزی و مطالعه های زیرساخت های آن انجام شود اگر تایید و راه اندازی شود بخش آلبانیایی هم به آن اضافه می شود که حدودا 8 ساعت برای پخش آن یعنی 4 ساعت پخش مفید و 4 ساعت تکرار برنامه ریزی کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار