مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی خبر داد:

تولید بیش از 30 هزار دقیقه برنامه تامینی و تولیدی در تلویزیون و رادیو استان

بیرجند (پانا)- مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: بیش از 30 هزار دقیقه برنامه تامینی و تولیدی در تلویزیون و رادیو استان خراسان جنوبی در ماه مبارک رمضان تولید و پخش شده است.

کد مطلب: ۸۳۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تولید بیش از 30 هزار دقیقه برنامه تامینی و تولیدی در تلویزیون و رادیو استان

علیرضا آیینه دار مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:امسال برای اولین بار با 24 ساعته شدن برنامه های شبکه خراسان جنوبی در حوزه سیما، برنامه های تامینی و تولیدی ،مناسبتی و روتین با هدف انتقال و آشنایی مردم با فضایل ماه مبارک رمضان پخش شد.

آیینه دار گفت: پخش برنامه زنده سحر تحت عنوان نسیم رحمت که برای اولین بار خارج از استودیو و در جوار آستان حسین بن موسی الکاظم طبس اجرا شد، جز نقاط قوت بود که این برنامه در 13 سحر ماه رمضان در شبکه شما و 2 شب در شبکه دو روی آنتن رفت.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی در ادامه اذعان داشت: پخش برنامه جزء خوانی قران کریم که در دو نوبت در هر کدام از بخش های صدا و سیما پخش شد، پوشش زنده راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور 6 تیم خبری در مرکز استان و در هر شهرستان یک گروه خبری در این روز در بین مردم و پخش مستقیم مراسم نماز عید سعید فطر نیز از جمله دیگر برنامه هایی بود که با پشتیبانی مسئولین بخش فنی پخش شد.

آیینه دار گفت: در مجموع در بخش سیما بیش از 14 هزار دقیقه برنامه تامینی و تولیدی پخش شده است و در حوزه صدا ، بیش از 19 دقیقه برنامه ویژه رمضان پخش شده است و نیز حدود 300 گزارش تصویری،رادیویی ، عکس ، فیلم و... در واحد خبر تولید و پخش شده است.

وی همچنین در خصوص برنامه های تابستانه شبکه اظهار داشت:سری جدید سه برنامه کارستان ، صد فرسخ و موج ورزش و نیز برنامه زنده ورزشی و برنامه گفتمان هفته از هفته اینده روی آنتن سیمای خاوران می روند.

آیینه دار افزود: جنگ شبانه، بازتاب و سفره قندی و شب های زعفرانی نیز از ابتدای تابستان پخش خواهند شد.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی در خصوص برنامه های تابستانه رادیو نیز گفت: شاداب سازی برنامه ها، سرگرم کننده بودن برنامه ها و توجه به ظرفیت های موسیقی و هنری استان از اهداف برنامه های رادیویی استان است که در تابستان تولید و پخش خواهند شد.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در سیستم در ماه رمضان گفت: قطعی موقت 4 روزه در سیمای استان به دلیل ایجاد شدن مشکل در فرستنده مرکزی بود که شهرستان بیرجند ، خوسف و سرایان از آن سیگنال را دریافت می کردند که با تلاش شبانه روزی همکاران واحد فنی مشکل در عرض 4 شبانه روز مرتفع شد.

آیینه دار گفت: پخش جام جهانی فوتبال در استان روی فرکانس جدید شبکه سه آغاز شده است و تغییر فرکانس در تمام شهرستان ها انجام شده است و شبکه سه برای پخش جام جهانی روی فرکانس جدید در حال دریافت است و اگر هم استانی های گرامی مشکلی در دریافت بازی های جام جهانی دارند، می بایست گیرنده های دیجیتال خود را سیگنال یابی مجدد کرده و در صورت برطرف نشدن مشکل با روابط عمومی صدا و سیما جهت رفع مشکل تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار