معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

یوم االله سیزده آبان برگرفته از نهضت عاشورا است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از حضور دانش آموزان و فرهنگیان گرامی در مراسم یوم الله سیزده آبان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۶۸۰۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سید مجتبی هاشمی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در این باره گفت: بار دیگر حماسه آفرینان عرصه دشمن شناسی و رهروان 36 هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی همگام با معلمان و آموزگاران خود پای در میدان ایمان نهادند و دیگربار آرمان های برگرفته از نهضت عاشورا و اربعین را سرمشق درس امروز قرار دادند.

وی افزود: آفرین بر غیرت دینی و همیت آگاهانه جوانان و نوجوانانی که با حضور به هنگام و ارزشمند خود، فهم دقیق و شناخت آگاهانه خود در دفاع از آرمان ها و حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور را به منصه ظهور گذاشتند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب مراتب سپاس و تقدیر خود را از هفته ها تلاش و مجاهدت دانش آموزان و بالاخص اعضای تشکلهای دانش آموزی، مدیران، معاونین و دبیران و همکاران محترم مدارس و مناطق و هم چنین مساعدت سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی استان در برگزاری مطلوب این حماسه بزرگ اعلام نموده و تداوم حرکت در مسیر امام (ره) و شهدا را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار